Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Może czujnik zmiany biegów właśnie od 1 2 3.
Może sprzęgło... Ciężko powiedzieć.
Natomiast w INPIE można "poniekąd" sprawdzić stan sprzęgła.
Wrzuć mi tu filmik z diagnostyki podczas pracy nawet na postoju skrzyni WSZYSTKICH możliwych opcji w programu.
Zmiana tulei nr 9 raczej za wiele nie przyniesie... ale jak jest zerwana to należy ją wymienić.
Skoro podczas dobijania ciśnienia przygasają światła to coś jest nie halo... tego nie powinno być. obr powinny stać idealnie równo.
Może sprzęgło... Ciężko powiedzieć.
Natomiast w INPIE można "poniekąd" sprawdzić stan sprzęgła.
Wrzuć mi tu filmik z diagnostyki podczas pracy nawet na postoju skrzyni WSZYSTKICH możliwych opcji w programu.
Zmiana tulei nr 9 raczej za wiele nie przyniesie... ale jak jest zerwana to należy ją wymienić.
Skoro podczas dobijania ciśnienia przygasają światła to coś jest nie halo... tego nie powinno być. obr powinny stać idealnie równo.
-
- Bywalec forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 maja 17, 16:57
- BMW: e46 320Cd A
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
W jaki sposób sprawdzić to w inpie? Każdy jeden mi mówił że nie ma takiej opcji... Mógłbys napisać jakąś instrukcje?
Natomiast co do czujników biegów... Rozumiem, że są 2 - jeden od biegów 123, drugi od 456? Takie czujniki mógłbym kupić nowe w aso i może faktycznie by to pomogło.
Jeśli chodzi o dobijanie ciśnienia i falowanie obrotów - no właśnie. Wiem, że tka nie powinno być, natomiast nie potrawie nawet wygdybać co może być przyczyną. Tym bardziej, że 2 mechaników mi powiedziało że "w każdym 325 falują" i że tak ma być. no cuda na kiju, cyrk i śmiech na sali. Obstawiałbyś coś MARC, jeśli chodzi o te obroty? Może nagram film na którym pokaże?
Natomiast co do czujników biegów... Rozumiem, że są 2 - jeden od biegów 123, drugi od 456? Takie czujniki mógłbym kupić nowe w aso i może faktycznie by to pomogło.
Jeśli chodzi o dobijanie ciśnienia i falowanie obrotów - no właśnie. Wiem, że tka nie powinno być, natomiast nie potrawie nawet wygdybać co może być przyczyną. Tym bardziej, że 2 mechaników mi powiedziało że "w każdym 325 falują" i że tak ma być. no cuda na kiju, cyrk i śmiech na sali. Obstawiałbyś coś MARC, jeśli chodzi o te obroty? Może nagram film na którym pokaże?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Ostatnio przez fatalny stan zdrowia nie kręcę przy autach.
Po grypie mam bardzo poważne problemy z sercem.
Dlatego w najbliższym czasie nie będę przyjmował aut, a co za tym idzie nie mam pacjenta aby powiedzieć Ci krok po kroku jak sprawdzić sprzęgło.
Nagraj wszystko a ja sprawdzę i wtedy powiem...
Po grypie mam bardzo poważne problemy z sercem.
Dlatego w najbliższym czasie nie będę przyjmował aut, a co za tym idzie nie mam pacjenta aby powiedzieć Ci krok po kroku jak sprawdzić sprzęgło.
Nagraj wszystko a ja sprawdzę i wtedy powiem...
-
- Bywalec forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 maja 17, 16:57
- BMW: e46 320Cd A
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Ok zrobie film z full diagnostyki i załączę tutaj. Jeszcze wracając do wspomnianych czujników zmiany biegów. osobny jest od biegów 123, osobny od 456?
I jeszcze jedno pytanie. Od czego zależy w SMG2, że jedne mają biegi d1,d2,d3,d4,d5,d6, a drugie c1,c2,c3,c4,c5,c6? Czy to jakaś wersja oprogramowania się różni? nadwozie samochodu? Przykładowo ja mam C, a widziałem na YouTube że chłopak miał D, tak samo ostatnio na allegro...
I jeszcze jedno pytanie. Od czego zależy w SMG2, że jedne mają biegi d1,d2,d3,d4,d5,d6, a drugie c1,c2,c3,c4,c5,c6? Czy to jakaś wersja oprogramowania się różni? nadwozie samochodu? Przykładowo ja mam C, a widziałem na YouTube że chłopak miał D, tak samo ostatnio na allegro...
- Foinix
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
- BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Szwecja
- Województwo: ---
- Miasto: Osby
- VIN: JP86630
C - wszystkie przedlifty skrzynia 5b, i chyba... tak mi się tylko wydaję że pierwsze polifty 6b, w sensie było na pewno w polifcie jak u Ciebie, tylko własnie nie jestem pewien czy do końca produkcji czy tylko na początku...
D - tylko polift, skrzynia 6b
D - tylko polift, skrzynia 6b
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
- Foinix
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
- BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Szwecja
- Województwo: ---
- Miasto: Osby
- VIN: JP86630
Znowu trochę podrążę, bo od 3 dni jestem posiadaczem Clubsporta ze skrzynią SMG 5b (ssg1)pawlo2404 pisze:Powiem krótko,przebieg licznikowy 245 tys,a reszta bez problemów wszystko działa książkowo odcięcie na sporcie na każdym biegu .
Ty masz SSG1 i masz normalnie odcinkę ? Skrzynia nie wbija sama wyższego biegu ?
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1583
- Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
- BMW: Bmw e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
- VIN: Km66970
Witam, tak ssg 1 stety niestety biegi zmieniają się same po odcince .Na pewno jest to plus zarówno dla sprzęgła i silnika gdyż skrzynia nam nie pozwala na pomyłki lub jakieś dziwne manewry.
- Foinix
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
- BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Szwecja
- Województwo: ---
- Miasto: Osby
- VIN: JP86630
tak sobie myślę że trzeba znaleźć kogoś sprytnego kto ogarnie sterownik, skoro da się zmieniać soft w SMG w M3, to tu też musi się dać...
tak samo wyłączyć przycisk kickdown pod pedałem gazu, żeby w trybie manualnym nie robiła sama redukcji jak wciśniemy w podłogę...
tak samo wyłączyć przycisk kickdown pod pedałem gazu, żeby w trybie manualnym nie robiła sama redukcji jak wciśniemy w podłogę...
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 7013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 4627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damianfil92
-
- 1 Odpowiedzi
- 4226 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 5 Odpowiedzi
- 7335 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 4 Odpowiedzi
- 5570 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 0 Odpowiedzi
- 3273 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 1 Odpowiedzi
- 1808 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mario2121
-
- 3 Odpowiedzi
- 4254 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomasze46
-
- 6 Odpowiedzi
- 3999 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 1 Odpowiedzi
- 1325 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Artek88