Tzn no na wyłączonym zapłonie włączyłem N a po włączeniu zapłonu miałem ciągle na 1 i skrzynia się zacięła nie szło jej ruszyć a na siłę nie darłem więc.wolalem odłączyć aku i wróciło do normy. tylko mnie zastanawia czy jak zacznę zostawiać na 1 to jak najlepiej to ogarnąć by nie mieć takich problemów jak wyżej wymieniony. Czy na włączonym zapłonie włączać N czy próbować palić na wciśniętym hamulcu. Jeszcze sprawa była taka że bałem się zostawiać na 1 że względu na to że jak zostawiałem na N to zawsze miałem 3 krotny sygnał i N na zegarach mrugała a jak zostawiłem na 1 to tego nie było dlatego pytam się o oponie na ten temat bo nie chciałbym jej w żaden sposób zepsućbartrej pisze: ↑11 cze 2022, 15:53Normalnie się zostawia. Próbowałeś wtedy wrzucić np. R a potem N?Hostet pisze: ↑08 maja 2022, 15:49 Ogołnie miałbym jeszcze pytanie do posiadaczy e46 smg (5bieg). Co sądzicie o zostawianiu samochodu na tzw "1" a nie na "N" ? Ostatnio zostawiłem na 1 i nie dało odpalić nawet jak mocno wcisnąłem hamulec. Dałem na "N" Ale sie zacięło i trzeba było odpinać aku by sie sterownik zresetował. Zastanawia mnie to co by było gdyby ręczny przestał działać i trzeba by było zostawić samochód na górce
Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 02 sty 2022, 13:46
- BMW: E46 330I
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jaroslaw
- Kontakt:
- bartrej
- Bywalec forum
- Posty: 257
- Rejestracja: 10 wrz 2018, 08:56
- BMW: E46 330i SMG
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
Hostet pisze: ↑12 cze 2022, 03:01Tzn no na wyłączonym zapłonie włączyłem N a po włączeniu zapłonu miałem ciągle na 1 i skrzynia się zacięła nie szło jej ruszyć a na siłę nie darłem więc.wolalem odłączyć aku i wróciło do normy. tylko mnie zastanawia czy jak zacznę zostawiać na 1 to jak najlepiej to ogarnąć by nie mieć takich problemów jak wyżej wymieniony. Czy na włączonym zapłonie włączać N czy próbować palić na wciśniętym hamulcu. Jeszcze sprawa była taka że bałem się zostawiać na 1 że względu na to że jak zostawiałem na N to zawsze miałem 3 krotny sygnał i N na zegarach mrugała a jak zostawiłem na 1 to tego nie było dlatego pytam się o oponie na ten temat bo nie chciałbym jej w żaden sposób zepsućbartrej pisze: ↑11 cze 2022, 15:53Normalnie się zostawia. Próbowałeś wtedy wrzucić np. R a potem N?Hostet pisze: ↑08 maja 2022, 15:49 Ogołnie miałbym jeszcze pytanie do posiadaczy e46 smg (5bieg). Co sądzicie o zostawianiu samochodu na tzw "1" a nie na "N" ? Ostatnio zostawiłem na 1 i nie dało odpalić nawet jak mocno wcisnąłem hamulec. Dałem na "N" Ale sie zacięło i trzeba było odpinać aku by sie sterownik zresetował. Zastanawia mnie to co by było gdyby ręczny przestał działać i trzeba by było zostawić samochód na górce
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 02 sty 2022, 13:46
- BMW: E46 330I
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jaroslaw
- Kontakt:
Ta N na wyłaczonym zapołonie to była pomyłka bo przy sprzątaniu niechcący ruszyłem lewarkiem dlatego pytam co i jak bo od tego czasu nie zostawiałem na 1. Dzieki za wytłumaczeniebartrej pisze: ↑12 cze 2022, 09:27Hostet pisze: ↑12 cze 2022, 03:01Tzn no na wyłączonym zapłonie włączyłem N a po włączeniu zapłonu miałem ciągle na 1 i skrzynia się zacięła nie szło jej ruszyć a na siłę nie darłem więc.wolalem odłączyć aku i wróciło do normy. tylko mnie zastanawia czy jak zacznę zostawiać na 1 to jak najlepiej to ogarnąć by nie mieć takich problemów jak wyżej wymieniony. Czy na włączonym zapłonie włączać N czy próbować palić na wciśniętym hamulcu. Jeszcze sprawa była taka że bałem się zostawiać na 1 że względu na to że jak zostawiałem na N to zawsze miałem 3 krotny sygnał i N na zegarach mrugała a jak zostawiłem na 1 to tego nie było dlatego pytam się o oponie na ten temat bo nie chciałbym jej w żaden sposób zepsućZapłon, wyświetli się numer biegu. Wtedy wrzucasz dopiero N. Gasisz auto, zostawiasz na biegu. Nie myślałem, że to takie trudne, że kiedy zostawiasz na N to ten sygnał Cię informuje o tym, bo jednak na biegu zawsze bezpieczniej, auto się nie stoczy itp... Pozdro.

-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 paź 2021, 23:40
- BMW: E60
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Strażów
- Kontakt:
Witam wszystkich, może tutaj znajdę rozwiązanie mojego problemu skrzyni ssg2 e60 530i a mianowicie w upalne dni i po rozgrzaniu auta najgorzej w korkach to skrzynia świruje, z kilka razy nie mogłem wrzucić żadnego biegu pozycja wybieraka na N ani wsteczny tak samo bieg 1 jedynie udało się wrzucić 2 i doczołgać na pobocze, pompka podaje ciśnienie słychać jak próbuję wrzucić bieg ale nie może wrzucić, po odczekaniu z kilkanaście min skrzynia normalnie pracuje i nie ma z nią problemu, na zimnym i w chłodne dni nie ma czegoś takiego, a przy braku biegów błąd 4F75 .Tak samo brak możliwości adaptacji skrzyni zatrzymuje się na 5/6 biegu bo wywala błąd i skrzynia się blokuje na N i zostaje tylko odpięcie Aku i powraca do pracy, lekki zgrzyt podczas jazdy jest przy zmianie z 4 na 5. Olej w hydraulice zmieniony na chf 11. Może ktoś byłby w stanie pomóc lub miał taki sam problem, obstawiam czujnik wybierakowy, ale to wróżenie z fusów, najlepiej jakby ktoś był z Podkarpacia co się zna i by mógł zaglądnąć do tej skrzyni. Dzięki pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 1 Odpowiedzi
- 1655 Odsłony
-
Ostatni post autor: Samniewiemkto
-
- 0 Odpowiedzi
- 1600 Odsłony
-
Ostatni post autor: Macko0118
-
- 2 Odpowiedzi
- 1854 Odsłony
-
Ostatni post autor: damianfil92
-
- 3 Odpowiedzi
- 3115 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 2451 Odsłony
-
Ostatni post autor: Macko0118