skrzynia automatyczna - brak możliwości czytania błędów
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
- misu
- Bywalec forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 gru 19, 21:15
- BMW: e46 330d - 184KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa-Legionowo
Cześć
podłączałem Inpa, PaSoft,Ista (komunikacja ze wszystkimi modułami jest - złącze 20 pin pod maską)
komunikacja ze skrzynią jest, mogę za pomocą Inpa wejść we wszystkie zakładki (status, analogowe, sprawdzić elektrozawory i inne funkcje)
natomiast gdy chce sczytać błędy, otrzymuję komunikat o braku połączenia ze sterownikiem (tylko czytanie i kasowanie błędów rozłącza komunikację)
Podczas próby odczytu błędów skrzynia potrafi wejść w tryb awaryjny, kilka takich prób i tryb awaryjny znika.
Pomyślałem że może wina zegarów, chyba cała diagnostyka przez nie przechodzi, więc kupiłem inne zegary od anglika 330D/automat
ale to nic nie zmieniło.
Podczas czytania błędów skrzyni słychać głuche pukanie (nie wiem czy tak ma być, więc wspominam o tym)
Poza tym skrzynia normalnie zmienia biegi niezależnie od obciążenia
Obstawiam problem elektryczny, tylko nie wiem od czego zacząć, tak jakby jakiś osobny "kabelek - pin" odpowiadał za odczyt błędów ze skrzyni
W pozostałych modułach czytanie/kasowanie błędów działa.
podłączałem Inpa, PaSoft,Ista (komunikacja ze wszystkimi modułami jest - złącze 20 pin pod maską)
komunikacja ze skrzynią jest, mogę za pomocą Inpa wejść we wszystkie zakładki (status, analogowe, sprawdzić elektrozawory i inne funkcje)
natomiast gdy chce sczytać błędy, otrzymuję komunikat o braku połączenia ze sterownikiem (tylko czytanie i kasowanie błędów rozłącza komunikację)
Podczas próby odczytu błędów skrzynia potrafi wejść w tryb awaryjny, kilka takich prób i tryb awaryjny znika.
Pomyślałem że może wina zegarów, chyba cała diagnostyka przez nie przechodzi, więc kupiłem inne zegary od anglika 330D/automat
ale to nic nie zmieniło.
Podczas czytania błędów skrzyni słychać głuche pukanie (nie wiem czy tak ma być, więc wspominam o tym)
Poza tym skrzynia normalnie zmienia biegi niezależnie od obciążenia
Obstawiam problem elektryczny, tylko nie wiem od czego zacząć, tak jakby jakiś osobny "kabelek - pin" odpowiadał za odczyt błędów ze skrzyni
W pozostałych modułach czytanie/kasowanie błędów działa.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Próbowałeś przez złącze w kabinie? Tam ze skrzynią też połączysz się, tak jak z silnikiem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- misu
- Bywalec forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 gru 19, 21:15
- BMW: e46 330d - 184KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa-Legionowo
U mnie jest fabryczna zaślepka zamiast gniazda obd w kabinie.
W Google poszukałem i wychodziły e46 (przedlift) z dwoma gniazdami obd, natomiast trafiłem na wpisy użytkowników gdzie 320D i 330D wyszły tylko z gniazdem diagnostycznym 20pin. (moje e46 jest z 03/2000)
Czy było mocno grzebane, nie wiem w sumie auto swoje lata ma i kilku użytkowników było.
Po z demontowaniu osłon wszystko wygląda na fabrykę zarośniętą kurzem, żadne kable nie wiszą nic nie pourywane czy wyrobione/zdrutowane.
W Google poszukałem i wychodziły e46 (przedlift) z dwoma gniazdami obd, natomiast trafiłem na wpisy użytkowników gdzie 320D i 330D wyszły tylko z gniazdem diagnostycznym 20pin. (moje e46 jest z 03/2000)
Czy było mocno grzebane, nie wiem w sumie auto swoje lata ma i kilku użytkowników było.
Po z demontowaniu osłon wszystko wygląda na fabrykę zarośniętą kurzem, żadne kable nie wiszą nic nie pourywane czy wyrobione/zdrutowane.
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
A od strony pasażera sprawdzałeś pod tapicerka? Zaraz się okaże ze masz Anglika po przekładce xd
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
tak czy siak, cala komunikacja ze skrzynia idzie po jednej cyfrowej linii (ISO 9141-2, K-line)
skoro jest jakas komunikacja z modulem i inne funkcje dzialaja
to jak dla mnie mozna winić tylko sterownik skrzyni
skoro jest jakas komunikacja z modulem i inne funkcje dzialaja
to jak dla mnie mozna winić tylko sterownik skrzyni
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 4388 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hormon26
-
- 6 Odpowiedzi
- 3919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 3 Odpowiedzi
- 1363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3465 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: enri4
-
- 8 Odpowiedzi
- 5576 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: macias1311
-
- 7 Odpowiedzi
- 5704 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Barteek
-
- 5 Odpowiedzi
- 2813 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 657 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pawel m52b20