Skrzynia

dworak26
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 15 sty 15, 13:39
BMW: e46
Rok produkcji: 98
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#1

Post autor: dworak26 »

Witam
Szukałem wszedzie mam pytanie co do bmw e46 1.9 98 rok 118hp czy skrzynia z modelu n42b18 podejdzie do modelu m43TU bo mam na oku w dobrym stanie od sasiada i jaka moze byc różnica czekam na odpowiedzi

pozdrawiam
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#2

Post autor: konrados94 »

według realoem to jest ta sama skrzynia, nie jestem pewien jak jest w praktyce, może ktoś to potwierdzi
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
DawidK09
Bywalec forum
Posty: 1407
Rejestracja: 9 lut 13, 11:17
BMW: 318i M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: JJ60596

#3

Post autor: DawidK09 »

Ten sam model skrzyni był wrzucany i do M43 i do N42, więc możesz brać od sąsiada.
Obrazek
dworak26
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 15 sty 15, 13:39
BMW: e46
Rok produkcji: 98
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#4

Post autor: dworak26 »

trzeba wyjmowac tłumik do zmiany skrzyni ktos cos mniej wiecej opisze jak sie za to zabrac ?
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#5

Post autor: konrados94 »

wydaje mi sie że nie trzeba wydechu opuszczać, musisz zdjąć filtr kabinowy i całą jego obudowe żeby dostać się do śrub mocujących szkrzynie do bloku i rozrusznik- z góry to wszystko.
Teraz spod samochodu odkręcasz reszte śrub torxów, odpinasz kostkę szkrzyni, ramie wybieraka i wysprzęglik. Odkręcasz 3 śruby mocujące przegub gumowy do flanszy, będzie trzeba pewnie odkręcić osłone termiczną żeby wał odchylił się na dół troche. Jak już wszystko to zrobisz to bedziesz potrzebował 2 płaskie śrubokrety albo coś w kształcie klina i delikatnie naprzemian po obu stronach wsuwać między skrzynie a blok, staraj sie wysunąć prosto do tyłu żeby nie zruszyć tarczy. Montaż już chyba jest jasny. Powodzenia :D
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
dworak26
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 15 sty 15, 13:39
BMW: e46
Rok produkcji: 98
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#6

Post autor: dworak26 »

jak dobrze wszystko poijdzie 2 h roboty ;p
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”