Silnik kręci ale nie odpala, wygaszona deska rozdzielcza
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 gru 21, 20:00
- BMW: e46 compact 316ti 116KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witam,
nie wiem czy w dobrym dziale więc proszę o wyrozumiałość bo dopiero założyłem konto.
Mam problem, jak w temacie - od wczoraj nie mogę odpalić fury. Kręci ale nie odpala, dodatkowo jak przekręcam kluczyk na zapłon "widzę ciemność". Nie pali się nic prócz kontrolki ABS, która swoją drogą pali się ułamek sekundy i znika. Ale zacznę od początku.
Wczoraj idę odśnieżyć samochód i jechać na stację. Odśnieżyłem, odpalam. Elegancko odpalił na strzała - stał wcześniej 2 dni nieodpalany pod białym puchem. Jedynie zaraz po odpaleniu miałem wrażenie, że słyszę jakieś jedno "puk". Wsiadam i jadę jakieś 3.5km. Po dordzę stoję na światłach itd. Silnik pracuje równo i bez problemów. Jestem na stacji, tankuję i parkuję na parkingu tuż obok stacji. Po pół godzinie chce odpalić samochód. Odpalam ale nie świecą się zegary. Silnik odpalił na strzała, chodził równo, za to zero reakcji deski rozdzielczej (poza ABS na sekundę). Po włączeniu świateł tak samo. Migacze również nic (oczywiście lampy się świeciły ale kontrolek zero). Zero kontaktu. Do tego delikatnie mrugała lampa sufitowa. Dałem mu pochodzić kilka minut bo myślałem że może coś zaskoczy ale niestety. Po tych kilku minutach go wygasiłem i próbuję jeszcze raz; daję zapłon - znowu zero reakcji, chcę odpalić i tym razem już się nie da. Kręci ale nie odpala.
Dzisiaj, tj. na drugi dzień, byłem mu odpiąć na 5min. akumulator i znowu podpiąłem ale to kompletnie nic nie zmieniło. Światło sufitowe w samochodzie mogę normalnie włączyć (zresztą już po otwarciu samochodu samo się zapala), lampy/ kierunkowskazy git, radio normalnie gra, także wydaje się że to chyba nie akumulator. Swoją drogą akumulator ma 5 lat, tyle samo regenerowany alternator.
Macie pomysły co robić? A może jest ktoś z Wrocławia lub znacie kogoś kto jest i zna się na elektryce BMW?
nie wiem czy w dobrym dziale więc proszę o wyrozumiałość bo dopiero założyłem konto.
Mam problem, jak w temacie - od wczoraj nie mogę odpalić fury. Kręci ale nie odpala, dodatkowo jak przekręcam kluczyk na zapłon "widzę ciemność". Nie pali się nic prócz kontrolki ABS, która swoją drogą pali się ułamek sekundy i znika. Ale zacznę od początku.
Wczoraj idę odśnieżyć samochód i jechać na stację. Odśnieżyłem, odpalam. Elegancko odpalił na strzała - stał wcześniej 2 dni nieodpalany pod białym puchem. Jedynie zaraz po odpaleniu miałem wrażenie, że słyszę jakieś jedno "puk". Wsiadam i jadę jakieś 3.5km. Po dordzę stoję na światłach itd. Silnik pracuje równo i bez problemów. Jestem na stacji, tankuję i parkuję na parkingu tuż obok stacji. Po pół godzinie chce odpalić samochód. Odpalam ale nie świecą się zegary. Silnik odpalił na strzała, chodził równo, za to zero reakcji deski rozdzielczej (poza ABS na sekundę). Po włączeniu świateł tak samo. Migacze również nic (oczywiście lampy się świeciły ale kontrolek zero). Zero kontaktu. Do tego delikatnie mrugała lampa sufitowa. Dałem mu pochodzić kilka minut bo myślałem że może coś zaskoczy ale niestety. Po tych kilku minutach go wygasiłem i próbuję jeszcze raz; daję zapłon - znowu zero reakcji, chcę odpalić i tym razem już się nie da. Kręci ale nie odpala.
Dzisiaj, tj. na drugi dzień, byłem mu odpiąć na 5min. akumulator i znowu podpiąłem ale to kompletnie nic nie zmieniło. Światło sufitowe w samochodzie mogę normalnie włączyć (zresztą już po otwarciu samochodu samo się zapala), lampy/ kierunkowskazy git, radio normalnie gra, także wydaje się że to chyba nie akumulator. Swoją drogą akumulator ma 5 lat, tyle samo regenerowany alternator.
Macie pomysły co robić? A może jest ktoś z Wrocławia lub znacie kogoś kto jest i zna się na elektryce BMW?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Bardziej od odpięcia ich, ponieważ bez nich powinien odpalić a coś to blokuje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 154
- Rejestracja: 24 wrz 16, 15:28
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto:
Może kostka stacyjki umarła?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Kostka stacyjki może być dobry trop, może wypadł jakieś bezpiecznik, miałem tak kiedyś na dziurach w Toruniu.
Albo standardowo UPG bo to BMW
Albo standardowo UPG bo to BMW
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 1601 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grandziu
-
- 1 Odpowiedzi
- 815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 26 Odpowiedzi
- 3716 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 1 Odpowiedzi
- 2498 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sir_sokol
-
- 4 Odpowiedzi
- 2627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzkrieg
-
- 10 Odpowiedzi
- 1463 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 7078 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 34 Odpowiedzi
- 22774 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: House
-
- 4 Odpowiedzi
- 5095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: minikski
-
- 3 Odpowiedzi
- 3691 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118