Silnik kręci ale nie odpala, wygaszona deska rozdzielcza

malpek
Posty: 1
Rejestracja: 7 gru 21, 20:00
BMW: e46 compact 316ti 116KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: malpek »

Witam,
nie wiem czy w dobrym dziale więc proszę o wyrozumiałość bo dopiero założyłem konto.
Mam problem, jak w temacie - od wczoraj nie mogę odpalić fury. Kręci ale nie odpala, dodatkowo jak przekręcam kluczyk na zapłon "widzę ciemność". Nie pali się nic prócz kontrolki ABS, która swoją drogą pali się ułamek sekundy i znika. Ale zacznę od początku.
Wczoraj idę odśnieżyć samochód i jechać na stację. Odśnieżyłem, odpalam. Elegancko odpalił na strzała - stał wcześniej 2 dni nieodpalany pod białym puchem. Jedynie zaraz po odpaleniu miałem wrażenie, że słyszę jakieś jedno "puk". Wsiadam i jadę jakieś 3.5km. Po dordzę stoję na światłach itd. Silnik pracuje równo i bez problemów. Jestem na stacji, tankuję i parkuję na parkingu tuż obok stacji. Po pół godzinie chce odpalić samochód. Odpalam ale nie świecą się zegary. Silnik odpalił na strzała, chodził równo, za to zero reakcji deski rozdzielczej (poza ABS na sekundę). Po włączeniu świateł tak samo. Migacze również nic (oczywiście lampy się świeciły ale kontrolek zero). Zero kontaktu. Do tego delikatnie mrugała lampa sufitowa. Dałem mu pochodzić kilka minut bo myślałem że może coś zaskoczy ale niestety. Po tych kilku minutach go wygasiłem i próbuję jeszcze raz; daję zapłon - znowu zero reakcji, chcę odpalić i tym razem już się nie da. Kręci ale nie odpala.
Dzisiaj, tj. na drugi dzień, byłem mu odpiąć na 5min. akumulator i znowu podpiąłem ale to kompletnie nic nie zmieniło. Światło sufitowe w samochodzie mogę normalnie włączyć (zresztą już po otwarciu samochodu samo się zapala), lampy/ kierunkowskazy git, radio normalnie gra, także wydaje się że to chyba nie akumulator. Swoją drogą akumulator ma 5 lat, tyle samo regenerowany alternator.
Macie pomysły co robić? A może jest ktoś z Wrocławia lub znacie kogoś kto jest i zna się na elektryce BMW?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

zacznij od popsikania wtyczek zegarów sprayem do kontaktow
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Bardziej od odpięcia ich, ponieważ bez nich powinien odpalić a coś to blokuje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
maczupikczu
Bywalec forum
Posty: 154
Rejestracja: 24 wrz 16, 15:28
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto:

#4

Post autor: maczupikczu »

Może kostka stacyjki umarła?
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#5

Post autor: GUMMISS »

Kostka stacyjki może być dobry trop, może wypadł jakieś bezpiecznik, miałem tak kiedyś na dziurach w Toruniu.
Albo standardowo UPG bo to BMW :lol:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”