Silnik gaśnie - problem z wkręceniem się na obroty
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 13 kwie 19, 22:33
- BMW: BMW 318i Automatic M43 87kW LPG
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków-Katowice
Witam!
Mam problem z autkiem. Po odpaleniu przez chwilkę (może do 5 min.) po po ruszeniu i wciśnięciu pedału gazu samochód nie chce się wkręcić na obroty tak jakby go coś dusiło ,jak nie puszczę szybko gazu to potrafi zgasnąć. Na wolnych obrotach jak stoję mogę gazować dowolnie i płynnie wchodzi na obroty. Jak popracuje chwilkę na wolnych tak powyżej 5 minut to ruszam bez żadnych problemów. Czasem po przejechaniu kilku km jak zatrzymam się np.na skrzyżowaniu i chcę szybko ruszyć (wiadomo gaz mocniej wcisnę) to też potrafi zgasnąć. Po dłuższej jeżdzie pracuje bez zarzutów. Dzieje się tak i na gazie i na benzynie. Po podpięciu do kompa pokazuje błędy: "signal klopfsensor 1" ,"signal klopfsensor 2" ,"pruefung kraftstoff versorgungssystem". Wiem,że te błedy oznaczają "czujnik salania stukowego 1 i 2" , drugi przetłumaczyłem jako "Sprawdzanie układu zasilania paliwem". Jakieś sugestie za co się zabrać co sprawdzić ?
Mam problem z autkiem. Po odpaleniu przez chwilkę (może do 5 min.) po po ruszeniu i wciśnięciu pedału gazu samochód nie chce się wkręcić na obroty tak jakby go coś dusiło ,jak nie puszczę szybko gazu to potrafi zgasnąć. Na wolnych obrotach jak stoję mogę gazować dowolnie i płynnie wchodzi na obroty. Jak popracuje chwilkę na wolnych tak powyżej 5 minut to ruszam bez żadnych problemów. Czasem po przejechaniu kilku km jak zatrzymam się np.na skrzyżowaniu i chcę szybko ruszyć (wiadomo gaz mocniej wcisnę) to też potrafi zgasnąć. Po dłuższej jeżdzie pracuje bez zarzutów. Dzieje się tak i na gazie i na benzynie. Po podpięciu do kompa pokazuje błędy: "signal klopfsensor 1" ,"signal klopfsensor 2" ,"pruefung kraftstoff versorgungssystem". Wiem,że te błedy oznaczają "czujnik salania stukowego 1 i 2" , drugi przetłumaczyłem jako "Sprawdzanie układu zasilania paliwem". Jakieś sugestie za co się zabrać co sprawdzić ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10338
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Obstawiam, że jak w profilu m43.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10338
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ja to chciałbym zobaczyć błędy odczytane w inpa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10338
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Poszedłbym w stronę pompy paliwa, pracuje normalnie? Żadnych dziwnych dźwięków nie wydaje z siebie?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 13 kwie 19, 22:33
- BMW: BMW 318i Automatic M43 87kW LPG
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków-Katowice
Tak ,pompa wydaje się ,że pracuje poprawnie. Tym bardziej ,że po jakimś czasie nie ma żadnych problemów (odczuwalnych) Tylko to ruszenie z miejsca po dodaniu gazu - przy funkcji "pełzania" (jak to w automacie) ruszy normalnie jak delikatniutko pedał gazu musnąć.
Zresztą na LPG też się zdarza taka sytuacja.
Zresztą na LPG też się zdarza taka sytuacja.
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 13 kwie 19, 22:33
- BMW: BMW 318i Automatic M43 87kW LPG
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków-Katowice
Nie wieże ,nie ma nikogo kto ma pojęcie o BMW no zupełnie jak warsztaty w mojej okolicy też tylko wzruszają ramionami. Zupełnie jak by to była technologia kosmiczna a może moje problemy są jakieś nierozwiązywalne, dobrze że samochód jeżdzi bo inaczej musiałbym oprawić w ramkę a ze znaczka zrobić breloczek do kluczy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2828 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dominik09l
-
- 1 Odpowiedzi
- 1894 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 7 Odpowiedzi
- 4266 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mati0618
-
- 8 Odpowiedzi
- 1156 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bobek33
-
- 24 Odpowiedzi
- 13805 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paleta
-
- 5 Odpowiedzi
- 1998 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bambi1306
-
- 0 Odpowiedzi
- 1196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majek23
-
- 9 Odpowiedzi
- 341 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pat5
-
- 6 Odpowiedzi
- 3699 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic
-
- 3 Odpowiedzi
- 1758 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112