Seryjne kolektory wydechowe z katalizatorami vs schmidemann
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lis 23, 7:55
- BMW: E46 coupe 320Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Warszawa
- Płeć:
Cześć,
jestem posiadaczem przedliftowej E46 coupe z M54B22. Poprzedni właściciel wrzucił jakieś aftermarketowe kolektory "barany" 6-2-1 zamiast oryginalnych i tym samym pozbył się katalizatorów. Jako, że jeżdżę tym samochodem również za granicę, chciałbym do kątów wrócić. Zastanawiam się tylko czy iść w seryjne kolektory z katalizatoramii czy np. produkt schmidemann-a, gdzie w miejsce pierwszego tłumika wrzucono katalizatory. Na ten moment układ wydechowy jest seryjny poza kolektorami i tłumikiem końcowym - RM motors (nieprzelotowy). Podoba mi się brzmienie wydechu w obecnej konfiguracji - jest trochę głośniej niż w serii, ale nie męcząco - przyjemnie nawet w dłuższe trasy.
Chciałbym zachować podobny stan rzeczy po założeniu katalizatorów, jak będzie odrobinę ciszej to też będzie ok.
Na ten moment rozważam 2 opcje:
-powrót do seryjnego kolektora
-wrzucenie kolektora schmidemann z katalizatorami zamiast pierwszego tłumika
Może ktoś ma pojęcie jak wrzucenie produktu schmidemanna może wpłynąć na głośność układu? Obawiam się, że wywalenie pierwszej puchy na rzecz katów zwiększy głośność - może niesłusznie?
Jak jest z trzymaniem norm emisji dla kolektorów schmidemann - nie będzie problemów na kontroli?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi!
Pozdrawiam
zimon
jestem posiadaczem przedliftowej E46 coupe z M54B22. Poprzedni właściciel wrzucił jakieś aftermarketowe kolektory "barany" 6-2-1 zamiast oryginalnych i tym samym pozbył się katalizatorów. Jako, że jeżdżę tym samochodem również za granicę, chciałbym do kątów wrócić. Zastanawiam się tylko czy iść w seryjne kolektory z katalizatoramii czy np. produkt schmidemann-a, gdzie w miejsce pierwszego tłumika wrzucono katalizatory. Na ten moment układ wydechowy jest seryjny poza kolektorami i tłumikiem końcowym - RM motors (nieprzelotowy). Podoba mi się brzmienie wydechu w obecnej konfiguracji - jest trochę głośniej niż w serii, ale nie męcząco - przyjemnie nawet w dłuższe trasy.
Chciałbym zachować podobny stan rzeczy po założeniu katalizatorów, jak będzie odrobinę ciszej to też będzie ok.
Na ten moment rozważam 2 opcje:
-powrót do seryjnego kolektora
-wrzucenie kolektora schmidemann z katalizatorami zamiast pierwszego tłumika
Może ktoś ma pojęcie jak wrzucenie produktu schmidemanna może wpłynąć na głośność układu? Obawiam się, że wywalenie pierwszej puchy na rzecz katów zwiększy głośność - może niesłusznie?
Jak jest z trzymaniem norm emisji dla kolektorów schmidemann - nie będzie problemów na kontroli?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi!
Pozdrawiam
zimon
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 13074 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cezary1808
-
- 4 Odpowiedzi
- 4606 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 5 Odpowiedzi
- 1236 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1455 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rocket23
-
- 0 Odpowiedzi
- 1992 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Wolffikx
-
- 0 Odpowiedzi
- 610 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba40013
-
- 4 Odpowiedzi
- 6015 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: eXotic
-
- 19 Odpowiedzi
- 7407 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karmaz 13