[Sedan 1999] Stukot z lewej strony
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Witam,
od dłuższego czasu mam pewien problem, który ani się nie nasila, ani nie maleje, jednak denerwuje. Mianowicie słychać stukot z okolic przedniego lewego wahacza, jednak dźwięk pojawia się jedynie przy dziurawej drodze i kołach skręconych lekko w prawo. Gdy koła są na wprost, mocno w prawo lub jakkolwiek w lewo - problemu nie ma. Przy hamowaniu też nic nie słychać. Auto prowadzi się dobrze, nie ściąga, nie trzęsie, nie drga - wszystko pięknie, jedynie tak jak mówię - dziurawa droga i lekki skręt w prawo.
Macie Panowie jakieś pomysły co to może być?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=31_0404&hg=31&fg=05 może to element 7?
Albo czy samo dokręcenie śrub 9 i 10 ma szanse cokolwiek zmienić?
od dłuższego czasu mam pewien problem, który ani się nie nasila, ani nie maleje, jednak denerwuje. Mianowicie słychać stukot z okolic przedniego lewego wahacza, jednak dźwięk pojawia się jedynie przy dziurawej drodze i kołach skręconych lekko w prawo. Gdy koła są na wprost, mocno w prawo lub jakkolwiek w lewo - problemu nie ma. Przy hamowaniu też nic nie słychać. Auto prowadzi się dobrze, nie ściąga, nie trzęsie, nie drga - wszystko pięknie, jedynie tak jak mówię - dziurawa droga i lekki skręt w prawo.
Macie Panowie jakieś pomysły co to może być?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=31_0404&hg=31&fg=05 może to element 7?
Albo czy samo dokręcenie śrub 9 i 10 ma szanse cokolwiek zmienić?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Postawił bym na sworznie wahacza dostały luzu i tłuką ale wiesz jak to jest z zawiechą powodów może być więcej i najlepiej jak byś podjechał na szarpaki i dokładnie sprawdził każdy elemęt .
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Mechanik na przeglądzie rejestracyjnym mówił też że przyczyna może leżeć w sworzniach. Tylko teraz pytanie - w E46 ponoć wahacze są nierozbieralne, ale jeśli dobrze widzę, to element oznaczony jako 7 jest wymienialny sam w sobie?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Tuleja wachacza jest owszem rozbieralna i nie musisz kupować całości tylko wyjmujesz środek gumowy i wprasowujesz nowy a jeśli chodzi o wahacze to zależy jakie masz u siebie jak podruby to nic nie zrobisz jeśli masz meyle albo oryginały to możesz je zregenerować.
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Oryginały. Prawdopodobnie od nowości :OWKRENTEK77 pisze:Tuleja wachacza jest owszem rozbieralna i nie musisz kupować całości tylko wyjmujesz środek gumowy i wprasowujesz nowy a jeśli chodzi o wahacze to zależy jakie masz u siebie jak podruby to nic nie zrobisz jeśli masz meyle albo oryginały to możesz je zregenerować.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
W takim razie nie pozostaje nic innego tylko kumaty mechanik który to ogarnię lub jakaś firma świadcząca takie usługi albo samemu jeśli potrafisz i masz jakieś zaplecze warsztatowe. Ale w dalszym ciągu sugeruje obadać zawiechę na szarpakach bo zaczniesz wymieniać wszystko a okażę się że to tuleja albo łącznik stabilozatora lub inny pierduł.
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Dzięki za odpowiedzi
Niestety do mechaników nie mam za bardzo zaufania i wolę (nawet lubię) sam sobie dłubać przy aucie - jutro przy okazji zmiany kół podokręcam wszystkie śruby i zobaczę co i jak. A jeśli to nie pomoże, to wymienię tuleję wahacza, a dopiero jak to nie pomoże, to udam się do fachowca, bo faktycznie nie mam zbyt dobrego warsztatu :C
____
Dzisiaj przy okazji zmiany kół znalazłem, że wahacze z przodu to Meyle HD i z tego co się orientuję - w nich jest możliwość wymiany sworzni?
Niestety do mechaników nie mam za bardzo zaufania i wolę (nawet lubię) sam sobie dłubać przy aucie - jutro przy okazji zmiany kół podokręcam wszystkie śruby i zobaczę co i jak. A jeśli to nie pomoże, to wymienię tuleję wahacza, a dopiero jak to nie pomoże, to udam się do fachowca, bo faktycznie nie mam zbyt dobrego warsztatu :C
____
Dzisiaj przy okazji zmiany kół znalazłem, że wahacze z przodu to Meyle HD i z tego co się orientuję - w nich jest możliwość wymiany sworzni?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2058 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3075 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 4 Odpowiedzi
- 1685 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 0 Odpowiedzi
- 1067 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Klimczak
-
- 15 Odpowiedzi
- 6479 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 7 Odpowiedzi
- 1661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lobuz89
-
- 5 Odpowiedzi
- 2262 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 2002 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rajfał
-
- 5 Odpowiedzi
- 7686 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jarekrk
-
- 5 Odpowiedzi
- 1324 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Matias