sciagniecie kolektora ssacego 330d

kryst90
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 16 paź 13, 9:03
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: :)
VIN: JH93098

#1

Post autor: kryst90 »

Witam mój problem jest taki ze auto zaczęło się czasami dławic przy około 1800rpm a czasami było ok podłączyłem wiec inpe i pokazało błąd 565 boost pressure sensor wiec zdemontowałem sobie osłony silnika z góry wyciąłem również tą gródz pomiędzy silnikiem a dmuchawą i zobaczyłem ze kable idące do czujnika doładowania są delikatnie zmasakrowane w jednym miejscu i teraz przydało by się to polutować ale miejsca jest tylko na jedno oko i 2 palce wiec lutownica nie wejdzie i tutaj dochodzę do sedna bo nie mogę znaleźć jak ściągnąć kolektor ssący w 330d i pytanie czy zamawiać nowe uszczelki i czy dużo jest z tym grzebania i może macie gdzieś poradnik
z góry dziękuje za pomoc
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#2

Post autor: piotrek1474 »

Obrazek
kryst90
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 16 paź 13, 9:03
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: :)
VIN: JH93098

#3

Post autor: kryst90 »

o fajnie dziękuje ale mam jeszcze pytanie o te kable do wtrysków jak one idą? i kiedy je odłączyć przed zdjęciem kolektora ?
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#4

Post autor: piotrek1474 »

Nie jestem pewny ale będziesz chyba musiał wyciągnąć cała listwę wtryskowa.
Obrazek
kryst90
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 16 paź 13, 9:03
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: :)
VIN: JH93098

#5

Post autor: kryst90 »

listwa wtryskowa czyli wtryski tak? masz możne jeszcze do tego wyciągnięcia how to ??
a i czy wymienić te uszczelki ?
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#6

Post autor: piotrek1474 »

Nie robiłem tego. Jeżeli ściągniesz kolektor i uszczelki bedą dobre to nie musisz ich wymieniać, mogą zostać stare. Co do listy wtryskowej to nie zwróciłem uwagi ze masz diesla.
Obrazek
kryst90
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 16 paź 13, 9:03
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: :)
VIN: JH93098

#7

Post autor: kryst90 »

A czy to ze mam diesla to cos zmienia ?
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#8

Post autor: piotrek1474 »

Nie.
Obrazek
macias1311
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 10 wrz 12, 15:23
BMW: E46 330xd touring i e91 330x-drive 2007r
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: zakopane
VIN: pf33108

#9

Post autor: macias1311 »

kable razem z wtyczkami odpinasz od wtrysków i wyciągasz kolektor.
kryst90
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 16 paź 13, 9:03
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: :)
VIN: JH93098

#10

Post autor: kryst90 »

Te wtyczki rozumiem ze leza NA kolektorze tak ? a i czy ponumerowac sobie te kable czy po dlugosci kabla pozniej je wloze na swoje miejsce ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”