Rzeszów mechanik
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 lut 12, 10:22
- BMW: e46 330cd coupe
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Całkiem niedawno szukałem na forum jakiegoś kumatego mechanika z Rzeszowa i okolic. Ponieważ nie znalazłem nic godnego uwagi rozpocząłem poszukiwania na własną rękę. Znalazłem mały warsztacik o nazwie AT2000.
Pierwsza wizyta i szok - nie mają nawet podnośnika (tylko kanał w którym osoba powyżej 1,5 metra będzie miała problem z wyprostowaniem się). Mają natomiast, co ciekawe, hamownię. Ale dalej już tylko lepiej - bardzo dobry kontakt z serwisantami, nie robią sztucznych problemów, próbują dojść do sedna sprawy i rozwiązać problem możliwie najniższym kosztem bez uszczerbku na jakości.
Niedawno pojawił mi się problem z wyciekiem oleju (niby dwie krople na dobę ale irytujące), naczytałem się o uszczelkach pod głowicą (kosztowne), uszczelką zaworów (mniej kosztowne) i konieczności regeneracji turba (bardzo kosztowne). Stwierdziłem (jako znany "kubuś fatalista") że na stówę turbo do regeneracji. Zajeżdżam na warsztat, mówię, że chcę regenerować i tu zdziwko - szef serwisu zamiast zatrzeć ręce, że trafił na "jelenia" na którym można zarobić poprosił o zostawienie auta stwierdzając, że poszukają przyczyny. Okazało się, że delikatnie chlapie połączenie sprężarki - po założeniu zacisku problem znikł. Koszt całości - 60zł.
Serwisuję u nich regularnie dwa auta (standardowo olej, klocki, płyny)i jestem niezwykle zadowolony z jakości obsługi i świadczonych usług. P O L E C A M.
Pierwsza wizyta i szok - nie mają nawet podnośnika (tylko kanał w którym osoba powyżej 1,5 metra będzie miała problem z wyprostowaniem się). Mają natomiast, co ciekawe, hamownię. Ale dalej już tylko lepiej - bardzo dobry kontakt z serwisantami, nie robią sztucznych problemów, próbują dojść do sedna sprawy i rozwiązać problem możliwie najniższym kosztem bez uszczerbku na jakości.
Niedawno pojawił mi się problem z wyciekiem oleju (niby dwie krople na dobę ale irytujące), naczytałem się o uszczelkach pod głowicą (kosztowne), uszczelką zaworów (mniej kosztowne) i konieczności regeneracji turba (bardzo kosztowne). Stwierdziłem (jako znany "kubuś fatalista") że na stówę turbo do regeneracji. Zajeżdżam na warsztat, mówię, że chcę regenerować i tu zdziwko - szef serwisu zamiast zatrzeć ręce, że trafił na "jelenia" na którym można zarobić poprosił o zostawienie auta stwierdzając, że poszukają przyczyny. Okazało się, że delikatnie chlapie połączenie sprężarki - po założeniu zacisku problem znikł. Koszt całości - 60zł.
Serwisuję u nich regularnie dwa auta (standardowo olej, klocki, płyny)i jestem niezwykle zadowolony z jakości obsługi i świadczonych usług. P O L E C A M.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1688 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 0 Odpowiedzi
- 1331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mk92
-
- 3 Odpowiedzi
- 1618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: juliankk
-
- 0 Odpowiedzi
- 1460 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sipur
-
- 17 Odpowiedzi
- 10197 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1221 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szopan
-
- 0 Odpowiedzi
- 1867 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamus e46
-
- 0 Odpowiedzi
- 1611 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sebmie93
-
- 22 Odpowiedzi
- 7075 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lapa
-
- 0 Odpowiedzi
- 1001 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sebekwwl