Rozrusznik świst/gwizd po regeneracji m47n
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Witam Panowie oddałem do regeneracji rozrusznik valeo wymienione szczotki,tuleje
po podłączeniu do auta jest taki dzwięk jak już auto zagada
słychać pod koniec filmiku.Jeden kolega mówił,że to słychać wirnik jak już bendix się chowa.Kupiłem drugi rozrusznik i przełozyłem z niego winirk do mojego dla próby i to samo jest
Nie wiem czy to ma znaczenie ale tam gdzie wchodzi rozrusznik gdzie styka się bednix z kołem zamachowym/wieńcem to był smar i ja tam wytarłem na dwóch trzech trybach było ciutkę smaru.Typ od rozruszników mówił,ze nie może być bo się będzie ślizgać więc wytarłem
po podłączeniu do auta jest taki dzwięk jak już auto zagada
słychać pod koniec filmiku.Jeden kolega mówił,że to słychać wirnik jak już bendix się chowa.Kupiłem drugi rozrusznik i przełozyłem z niego winirk do mojego dla próby i to samo jest
Nie wiem czy to ma znaczenie ale tam gdzie wchodzi rozrusznik gdzie styka się bednix z kołem zamachowym/wieńcem to był smar i ja tam wytarłem na dwóch trzech trybach było ciutkę smaru.Typ od rozruszników mówił,ze nie może być bo się będzie ślizgać więc wytarłem
kolego ale co ok? chodzi mi o ten gwizd/świst na forum elektroda jedna osoba napisała,że to hamulec rozrusznika lub jego brak.Ale ja nie widziałem w tym rozruszniku hamulca.A dodam przed oddaniem do naprawy nie przypominam sobie,zeby to było slychać pomoże ktoś? bo na dniach jeszcze raz tam chciałbym zajrzeć ale nie wiem co mam sprawdzić
tutaj zdjęcie elementów rozrusznika
https://zapodaj.net/38a7989d0b3b8.jpg.html
którego elementu to będzie wina?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
nie zadales zadnego pytania, nie napisales ze chcesz jakies pomocy
wiec uznalem, ze po prostu chcesz sie podzielic wiec ok
jak chcesz sie pozbyc dzwieku to daj tam wiecej smaru i czesc
wiec uznalem, ze po prostu chcesz sie podzielic wiec ok
kolega ma racje, nie wiem czego wlasciwie oczekujesz
jak chcesz sie pozbyc dzwieku to daj tam wiecej smaru i czesc
ale na co ten smar dać bo ja dałem smar ale na zebatki i w sumie tam nie ma co już smarować
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Tylko na zębatkę możesz go dać. A problem jest chyba w tym, że słyszysz go bardziej niż wcześniej?
Jak rozrusznik jest po regeneracji to wszystko jest bardziej spasowane i przy odpalaniu bardziej słychać ruch szczotek na komutatorze, przynajmniej tak podejrzewam. Jednak musisz być strasznie wyczulony na to. Przy odpalaniu nie ma żadnego niepokojącego dźwięku.
Jak rozrusznik jest po regeneracji to wszystko jest bardziej spasowane i przy odpalaniu bardziej słychać ruch szczotek na komutatorze, przynajmniej tak podejrzewam. Jednak musisz być strasznie wyczulony na to. Przy odpalaniu nie ma żadnego niepokojącego dźwięku.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 7006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 13 Odpowiedzi
- 4191 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bartrej
-
- 11 Odpowiedzi
- 8597 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 6 Odpowiedzi
- 2490 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1845 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 8 Odpowiedzi
- 2147 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: eyp1xe
-
- 2 Odpowiedzi
- 2564 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kamilek72
-
- 16 Odpowiedzi
- 3994 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 0 Odpowiedzi
- 1114 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bodzjobmw
-
- 7 Odpowiedzi
- 1544 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: stoxon