Różnica w wysokości zawieszenia

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#1

Post autor: Młody90 »

Witam Forumowiczów ;)


Mam taki mały problemik odnośnie spasu gwintu z kołem .
A mianowicie ustawiłem tuleje na gwincie tylnim po równo ,teoretycznie powinno siąść tak samo a guzik bo z prawej strony nie ma mozliwosci wsadzenia paznokcia a z lewej znowu jest mozliwosc wsadzenia palcow ( z pełnym bakiem ) .
I teraz pytanie nim zaczne rozbierac zawieszenie , jest taka mozliwosc ze prawa sprezyna jest już na tyle wyrobiona ,że siada niżej ? , pomierzyć wysokości sprężyn po demontażu ? .

Pozdrawiam.
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#2

Post autor: Bemben »

Po to jest regulacja zeby zrobic na rowno, daj prawa strone wyzej albo lewa nizej i nie bedzie problemu. Pozdro.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#3

Post autor: Młody90 »

Po to jest regulacja ale tu trzeba dac na oś po rowno chyba?
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 872
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#4

Post autor: saku82pl »

A masz na tylnej tulei nakrętki kontrujące? Jeśli nie to sprawdź czy ci się czasem gwint nie obniżył.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#5

Post autor: Młody90 »

W zestawie nie bylo kontrujacych na tyl..
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#6

Post autor: xlc »

Wyciągnij tył i sprawdź sprężyny oraz resztę osprzętu w tym gumy umieszczone nad/pod sprężyna.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 872
Rejestracja: 19 lip 13, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#7

Post autor: saku82pl »

No i jak nie ma kontry to sprawdź czy gwint jest na tej samej wysokości.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#8

Post autor: Młody90 »

no bede musial rozebrac i obejrzec ale bardzo dziwne. Gum nie ma tylko pod tulejami bo poprostu do tego typu firmy nie pasują poprostu .

Póki co dzięki . Jak sie cos wyjasni dam znac ;)
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#9

Post autor: Młody90 »

późno się zebrałem do tego żeby wyciagnac wszystko ale stwierdzam że wysokości nakrętek są w porządku równo ustawione.Gumy niezniszczone w bdb stanie ,sprężyny jednej wysokości.
Delikatnie się już wyrównało, stawiam na to ,że z prawej strony gdzie częściej siedzi dzieciak w foteliku, się poprostu bardziej ułożyło . Z tego co wiem to jak się konczy paliwo z lewej strony pobiera z prawej a ostatnio tez rzadko sie zdarza ze mam pelny bak .

Temat zamykamy ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”