Różnica między 136 i 150 km

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 sie 11, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
VIN: FY19416

#1

Post autor: IFrIT_86 »

Witam Panowie napiszcie jaka jest różnica ogółna miedzy 320D 136km a 150km
Tylko nie piszcie że jest mocniejsza z tego co mi wiadomo to:
- w 150 w dolocie są jakieś blaszki które się urywają w 136 brak ich
- w 150 wtryski CR w 136 pompa boscha
- w 150 jakiś sterownik do świec żarowych czy coś takiego w 136 chyba tylko przekażnik
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

I wiele innych różnic konstrukcyjnych :D Zasadniczą znasz :)
Romanikxxl
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 sie 11, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
VIN: FY19416

#3

Post autor: IFrIT_86 »

To aż tyle tego jest
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27 lut 11, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas

#4

Post autor: WitAce »

Jaka jestes roznica pomiedzy 136 i 150km:
Pierwszego bym nie kupil,
a drugim na codzien jezdzi moja dziewczyna :)
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 sie 11, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
VIN: FY19416

#5

Post autor: IFrIT_86 »

Haha jak zwieżla odpowiedź a może wypowiedział byś się z jakich to powodów byś nie kupił tylko nie pisz ze jest za słabe
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27 lut 11, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas

#6

Post autor: WitAce »

Powody:
1. Diesel (przebiegi roczne minimum 30-40 tys. - MINIMUM)
2. Pompa VP44 Bosch'a i jej skomplikowana, i droga naprawa.
3. Caly swiat przeszedl juz na Common Rail'a. Nawet w najnowszych silnikach benzynowych stosuje sie teraz podobne rozwiazanie.
Stunter_M
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 4 sie 10, 0:01
BMW: 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów

#7

Post autor: Stunter_M »

nie jest aż tak źle:
pompa bosha kosztuje około 800zł a w 150konnej każdy pompo-wtrysk tyle kosztuje :)
a co do Common Rail'a to czego oczekiwać od 10letniego auta :)
w poliftowych 320tkach ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem i rozbieraniem tych aut mówił mi, że pękają wały korbowe ale ile w tym prawdy...


każdy chwali swoje.
jeśli cie stać na poliftowego w dobrym stanie to kupuj ale jeśli jesteś na granicy to ja bym wolał kupić 136 ale za to w bogatszym wyposażeniu.

ja kupiłem swojego zrobiłem już 40tyś w rok! i jak narazie nic się nie dziej poza termostatem ale to dlatego że sam w nim grzebałem :D
///M
Krisstoff
Bywalec forum
Posty: 127
Rejestracja: 30 cze 11, 0:26
BMW: 320d M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czernica

#8

Post autor: Krisstoff »

Stunter_M pisze: w poliftowych 320tkach ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem i rozbieraniem tych aut mówił mi, że pękają wały korbowe ale ile w tym prawdy...
Chyba w przedliftowych. Mi pękł wał korbowy, a jak szukałem silnika, to większość które były na sprzedaż były z uszkodzonym wałem, także coś w tym jest.
Obrazek
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27 lut 11, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas

#9

Post autor: WitAce »

To moze byc wina starego systemu wtryskowego z oslawiona juz pompa VP44 na czele i rzeczywistych przebiegow powyzej 500 tys km (licznikowe 180 tys :lol: ). Co z tego, ze pompa kosztuje tylko 800 zl. Ja bym za nia nie dal zlamanego centa :)
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 sie 11, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
VIN: FY19416

#10

Post autor: IFrIT_86 »

To słuchajcie wiem już że pompa vp44 się pierdzieli ale po regeneracji z 100 tys na pewno wytrzyma.
Teraz tak w tych modelach poliftingowych jak jestz właśnie z wytrzymałościa całego turbo.
Czyli jak turbina jest tam też jakaś pompa czy od razu te wtryski same sobie wtryskują i jak z nimi jest na ogół bo jeśli pod każdym względem jest poliftowa lepsza to będę szukał poliftowej :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”