1. Da rade ustawić rozrząd tak by 1 i 6 tłok był w GMP bez blokad? W sensie o ile sie nie myle potrzebne są blokady na vanosy i blokada wału, da rade zastąpić blokadę wały np wiertłem a vanosy ustawić od suwmiarki lub innego liniału?
2. W oryginale uszczelka głowicy ma wymiar 0.70mm czyli na spokojnie planuje o 0.30mm i wrzucam uszczelke 1.00mm?
3. Co warto ruszyć przy okazji? Bo zrzucam glowicę czyli wiadomo uszczelka głowicy, nowe śruby, uszczelki kolektorów, uszczelniacze zaworów, uszczelka vanosów. W planach mam też wyjazd z tłokami więc pierścienie. Nominalne dadzą rade czy coś kombinować z wymiarami? Rozrząd zostaje stary.
4. Jakieś kombinacje z przyborem mocy, tzn da sie wsadzić coś np od B30 lub tub28, żeby zyskać troszkę mocy?
5. Na jakie charakterystyczne rzeczy zwracać uwagę? Co może być słabym punktem tej jednostki?
6. Głowica, skręcenie wiadomo spiralą. Ale zrobić 3step czyli:
1 krok 40nm
2 krok 90 stopni i
3 krok 90 stopni
czy coś kombinować z zagrzaniem silnika i dociąganiem?
7. Zna ktoś momenty dokręcenia stóp korbowodów? Zapraszam do dyskusji i zachęcam do dzielenia się doświadczeniami. Laikiem nie jestem, ale wole nic nie sknocić i wiem, że warto opierać sie na doświadczeniu fachowcow w danej dziedzinie. Miłego dnia lub wieczoru!
