Regeneracja Disa m54

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
winzent
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 18/09/18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: winzent » 16/03/19, 9:49

Serwus.
Wiem, temat tam gdzieś już się przewijał ale pytanie trochę inne, czy ktoś już do przerabiał i można stwierdzić który zestaw naprawczy się w ogóle nadaje, czy jest co najmniej ok. Znalazłem jak by 3 możliwości.
Pierwszym zestawem jest chyba ten znany niebieski przewijający się na allegro, który mniemam po opiniach tutaj, nie ma chyba najlepszej ocenyi:
https://allegro.pl/kategoria/silniki-i-osprzet-kolektory-ssace-50841?string=zestaw%20disa&order=m&bmatch=baseline-var-cl-n-aut-1-4-0313
Drugi przewija się na aliexpressach, całość też plastik i wizualnie różni się chyba tylko kolorem:
https://pl.aliexpress.com/item/Kolektor-dolotowy-DISA-zestaw-naprawczy-zaworu-11617544806-dla-BMW-E39-E46-E83-325i-525i-M54-2/32963163870.html
Trzecią opcję znalazłem u ruskich i wydaje się najrozsądniejsza, tj. najwytrzymalsza, tylko jest w jakiejś poje*anej cenie:
https://vanos-bmw.ru/shop/remkomplekt-disa-m54-3-0-i-m56-2-5-l-oem-11617502275-11617544805
Co sądzicie Panowie?
Pzdr.


Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1782
Rejestracja: 15/04/16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: Palec11 » 16/03/19, 9:59

Kup nową albo używkę

winzent
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 18/09/18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: winzent » 16/03/19, 10:07

Pytanie było inne. A disa kupiona używka w stanie dobrym, jednak jest lekki luz na tym mechanizmie połączenia, tej korbki z klapką, przez co jest lekka nieszczelność układu.

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1782
Rejestracja: 15/04/16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: Palec11 » 16/03/19, 10:10

Zestaw naprawczy DISY z allegro u mnie w aucie był
Obrazek

I takie coś zastałem po wyjęciu jej. Jak na moje to pół środku nie mają sensu niby te lepsze zestawy naprawcze kosztują 300 zł to już lepiej nową disę bo niby klapka będzie nowa ale czy mebrana długo pożyje ?? Uj wie ... Ja kupiłem używkę i póki co zapomniałem o temacie

winzent
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 18/09/18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: winzent » 16/03/19, 10:50

No właśnie, idealnej używki raczej się nie kupi. Myślałem że moja taka jest, bo wizualnie świetna i chodzi jak należy, ale jest lekki luz w osi wzdłużnej tej klapki i to już wystarczy że zasysa lewe i wywala błędy ubogiej mieszany. Długo szukałem przyczyny pomijając disę no bo przecież zajebista jest jak nowa, ale jednak :)


medoff
Bywalec forum
Posty: 102
Rejestracja: 07/01/18, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: medoff » 16/03/19, 11:28

winzent pisze:
16/03/19, 10:50
jest lekki luz w osi wzdłużnej tej klapki i to już wystarczy że zasysa lewe
Kto ci tak powiedział???? :O:
Lewe powietrze Dostaje się tylko przez ten duży oring!! Podobno też może delikatnie zasysać jeżeli membrana jest nieszczelna.
Jeżeli u ciebie wszystko działa a luz na klapce jest DELIKATNY to jest wszystko ok.

Co do pytania z tematu, to ja bym się trzymał z daleka od chińczyków w tym przypadku. Co do allegro, to nie wiem jak z jakością to zależy gdzie są produkowane.

Jeżeli już tak chcesz regenerować to najdroższą ale i najlepszą opcją jest od ruskich. Ta firma produkuje porządne części.

Osobiście brałem od nich samą membranę gdyż mój luz na klapce nie był tragiczny.

winzent
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 18/09/18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: winzent » 16/03/19, 11:33

Pomarańczowy oring jest cały i w stanie bardzo dobrym. Wiem też gdzie psiukam samostartem i rosną obroty.

medoff
Bywalec forum
Posty: 102
Rejestracja: 07/01/18, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: medoff » 16/03/19, 12:07

Rozumiem że fabryczny silikon był zdrapany i jest nowy oring.
Jeżeli ramie disy się porusza tzn że jest szczelna więc i tamtędy nie może łapać powietrza.

dziwne...

winzent
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 18/09/18, 22:17
BMW: 330i touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: winzent » 16/03/19, 12:31

Jest fabryczny w całości, w całym obwodzie bez ubytków.

medoff
Bywalec forum
Posty: 102
Rejestracja: 07/01/18, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość
Kontakt:

Regeneracja Disa m54

Post autor: medoff » 16/03/19, 12:34

No to masz odpowiedz którędy łapie lewe powietrze


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości