Rdza i dziura w miejscu na podłożenie lewarka
- werrrz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 gru 2020, 08:34
- BMW: E46 Compact
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Kontakt:
Rdza i dziura w miejscu na podłożenie lewarka
Cześć,
poszukuję nadziei dla mojego kompota. Otóż byłam ostatnio na przeglądzie, i diagnosta postawił krzyżyk na moim aucie. Od strony kierowcy, z tyłu, w miejscu gdzie podkłada się lewarek, ruda szmata porobiła dziury, że można palec włożyć. Z drugiej strony jest wszystko ok.
Pytanie brzmi: czy zostało mi faktycznie tylko złomowanie auta, czy można to jakoś uratować? Jest to bardzo blisko mocowania wahacza, więc trochę obawy mam, z drugiej strony nie chciałabym się jej pozbywać...
poszukuję nadziei dla mojego kompota. Otóż byłam ostatnio na przeglądzie, i diagnosta postawił krzyżyk na moim aucie. Od strony kierowcy, z tyłu, w miejscu gdzie podkłada się lewarek, ruda szmata porobiła dziury, że można palec włożyć. Z drugiej strony jest wszystko ok.
Pytanie brzmi: czy zostało mi faktycznie tylko złomowanie auta, czy można to jakoś uratować? Jest to bardzo blisko mocowania wahacza, więc trochę obawy mam, z drugiej strony nie chciałabym się jej pozbywać...
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9447
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 08:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
- Kontakt:
Oczywiście, że można to naprawić, dobry blacharz i po temacie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- werrrz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 gru 2020, 08:34
- BMW: E46 Compact
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
- Kontakt:
Gościu na SKP mnie naprawdę tak nastraszył, że aż prawie się żegnałam z autem :/
A mniej-więcej jakich kosztów mogę się spodziewać? Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć, ale oprócz tego drażliwego miejsca wszystko wyglądało bardzo dobrze..
A mniej-więcej jakich kosztów mogę się spodziewać? Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć, ale oprócz tego drażliwego miejsca wszystko wyglądało bardzo dobrze..
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9447
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 08:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
- Kontakt:
Ciężko wycenić coś czego nie widać, podjedź do dwóch polecanych blacharzy w okolicy i poznasz koszty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 122
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:28
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
- Kontakt:
Diagnosta chyba pozazdrościł Ci auta. Spokojnie to ogarnie blacharz. Zmień diagnostę 

-
- Bywalec forum
- Posty: 816
- Rejestracja: 10 gru 2017, 17:03
- BMW: 320d Touring
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
- Kontakt:
Nikt bez zdjęcia ale i jakiejkolwiek weryfikacji nie powinien napisać czy coś jest naprawialne czy faktycznie auto można/powinno się już na żyletki przeznaczyć.
Z punktu widzenia technicznych możliwości odbudować można wszystko. Nie oszukujmy się jednak - znakomita większość posiadaczy e46 nie jest w stanie zapłacić kwot jakie są konieczne w przypadku odbudowy elementów jakie juz nie istnieją. Zatem wszystko jest kwestią skali. Jeśli faktycznie są to wyąłcznie uszkodzenia progu i wystarczy go wymienić to nie bedzie to ani specjalnie drogie ani też trudne. Jeśli jednak zaczynamy wchodzić w elementy konstrukcyjne (mocowania zawieszenia, zastrzały, podciągi - czy jak to się tam nazywa) to sprawa się komplikuje. I nawet nie tyle technicznie co po prostu kosztowo. Mowa o naprawie mającej jakikolwiek sens a nie tylko zamaskowanie tego przed diagnostą i klientem.
Istnieje więc szansa, że diagnosta widząc auto i oceniając uszkodzenia po prostu przez pryzmat ewentualnej opłacalności stwierdził to co stwierdził.
Uprzedzając - szanujący się blacharz nie wyceni niczego zupełnie w ciemno. Może podać jedynie koszt wstępny/szacunkowy po oględzinach zewnętrzych, jednak (szczególnie w przypadku tak korodujacych aut jak e46) właściwa wycena zawsze następuje po rozpoczęciu prac "i odkryciu wykopalisk".
Z punktu widzenia technicznych możliwości odbudować można wszystko. Nie oszukujmy się jednak - znakomita większość posiadaczy e46 nie jest w stanie zapłacić kwot jakie są konieczne w przypadku odbudowy elementów jakie juz nie istnieją. Zatem wszystko jest kwestią skali. Jeśli faktycznie są to wyąłcznie uszkodzenia progu i wystarczy go wymienić to nie bedzie to ani specjalnie drogie ani też trudne. Jeśli jednak zaczynamy wchodzić w elementy konstrukcyjne (mocowania zawieszenia, zastrzały, podciągi - czy jak to się tam nazywa) to sprawa się komplikuje. I nawet nie tyle technicznie co po prostu kosztowo. Mowa o naprawie mającej jakikolwiek sens a nie tylko zamaskowanie tego przed diagnostą i klientem.
Istnieje więc szansa, że diagnosta widząc auto i oceniając uszkodzenia po prostu przez pryzmat ewentualnej opłacalności stwierdził to co stwierdził.
Uprzedzając - szanujący się blacharz nie wyceni niczego zupełnie w ciemno. Może podać jedynie koszt wstępny/szacunkowy po oględzinach zewnętrzych, jednak (szczególnie w przypadku tak korodujacych aut jak e46) właściwa wycena zawsze następuje po rozpoczęciu prac "i odkryciu wykopalisk".
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 1214 Odsłony
-
Ostatni post autor: Yugin83
-
- 15 Odpowiedzi
- 5464 Odsłony
-
Ostatni post autor: Palec11
-
- 1 Odpowiedzi
- 974 Odsłony
-
Ostatni post autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 1727 Odsłony
-
Ostatni post autor: Flaczek
-
- 3 Odpowiedzi
- 1370 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szczurson