Ramki na zegary

Wszystko związane z podkręcaniem wyglądu E46
lChrumekl
Posty: 9
Rejestracja: 2 maja 18, 10:32
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#1

Post autor: lChrumekl »

Hejka, chciałbym zapytać czy zakładał ktoś z Was ramki na zegary ? Może ktoś wie coś więcej na ten temat, poleca jakąś firmę ? Nie chcę kupić plastiku, który pognie się przy trzymaniu w ręce tylko dobrej jakości aluminiowe ramki :). Najlepiej jakby był to mat, aby wyglądem były zbliżone do oryginalnych ;).
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

skoro maja byc dobrej jakosci, a najlepiej zblizone do oryginalu to nie lepiej kupic licznik z ramkami oryginalnymi i przelozyc do siebie?
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

A jak nie chcesz zmieniać licznika to polecam na allegro od Didobmw aluminiowe chrom albo mat bardzo dobra jakość mam u siebie i wiele ludzi z forum też je montowało.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

no ja zakladalem



z 'komercyjnie dostepnych' to chyba dido, no chyba ze dorwiesz ori
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#5

Post autor: D3jw »

WKRENTEK77 pisze: 21 mar 19, 20:52 A jak nie chcesz zmieniać licznika to polecam na allegro od Didobmw aluminiowe chrom albo mat bardzo dobra jakość mam u siebie i wiele ludzi z forum też je montowało.
Ale nie zmienia licznika tylko przekłada szybkę z ramkami, chyba nawet prostsza robota niż montaż samych ramek aftermarketowych..

Ja licznik z 330i uk wyrwałem za 30 zł.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#6

Post autor: mariryb »

Mam oryginalny licznik z 330i za 70zl.
Wystarczy przelozyc sama szybką z ramkami. Nie polecam wyjmowac samych ramek bo są klejone i później sporo roboty żeby przykleic
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
lChrumekl
Posty: 9
Rejestracja: 2 maja 18, 10:32
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#7

Post autor: lChrumekl »

mariryb pisze: 22 mar 19, 6:35 Mam oryginalny licznik z 330i za 70zl.
Wystarczy przelozyc sama szybką z ramkami. Nie polecam wyjmowac samych ramek bo są klejone i później sporo roboty żeby przykleic
A jak sprawa wygląda z przebiegiem ? ;)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Przebieg zostaje Twój na Twoim liczniku :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#9

Post autor: yampik »

albo przełożyć szybkę albo didotuning :)
ja mam dido :] mat ;]

jest git
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#10

Post autor: Maateusz »

Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning optyczny”