Pytanie o tuleje wahacza, wersja XI

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
MatMat
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 3 paź 16, 21:23
BMW: E46 330XI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#1

Post autor: MatMat »

Panowie, wrzucam film i powiedzcie mi czy tak ma być? Trafiłem na to przypadkiem a szukam przyczyny drgania kierownicy przy wyższych prędkościach..
Ostatnio zmieniony 28 mar 19, 12:43 przez MatMat, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Szarp na boki a nie obkręcasz, to przegub, więc to normalne, że rusza się, nie może być luzu/stuków. Jedź na skp i sprawdzą czy jest ok.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Mateosek
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa

#3

Post autor: Mateosek »

a co sie dzieje z autem? 8)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

tak ma byc, drgania moga byc np od krzywej felgi
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#5

Post autor: D3jw »

Ja miałem drgania powyżej 80 przy wywalonych krótkich sworzniach
MatMat
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 3 paź 16, 21:23
BMW: E46 330XI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto:

#6

Post autor: MatMat »

Przepraszam że tak późno odpisuję ale wyleciał mi ten temat z głowy... Problemem okazała się lewa połoś, wywalone oba przeguby.. Wymienione i jest już o niebo lepiej ale dalej lekko drży kierownica, sprawdzałem zawieszenie i wyszło że są do wymiany Tylne tuleje wahacza przedniego.. I teraz mam pytanie odnośnie tulei, otóż mam wersję XI i z tego co widziałem mam takie szerokie tuleje jak na zdjęciu (wystają przed i za ucho) , dowiedziałem się że w wersji XI występują również takie tuleje ale wąskie które wchodzą tylko w to "ucho", a chciałbym zamontować poliuretany (dużo osób je chwali że są trwalsze).. Z tego co widzę na zdjęciu ze sklepu to te tuleje są wąskie i wchodzą tylko w to "ucho".. Pytanie brzmi czy jeżeli mam szerokie tuleje to czy moge zamontować te wąskie? Na stronie pisze ze niby pasują ale nie jestem pewny na 100%.. Wolałbym te poliuretany bo są trwalsze i sporo tańsze niż lemfordera..
Załączniki
Pytanie o tuleje wahacza, wersja XI - Screenshot_20190328_122235_com.android.chrome.jpg
Pytanie o tuleje wahacza, wersja XI - Screenshot_20190328_122323.jpg
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”