Puknięcie w momencie wciskania biegu...?
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
hm co do tarczy to wiem ze niedługo do roboty bo troche wysoko mi bierze, ale nie szarpie nic gładko bierze, ale co to za jajca jak jest wilgoć to ustaje ten dźwięk , nie rozumiem. sprzegło jest z przodu a to ewidetnie słychac z tyłu , wiec co narazie ma dwumasa do tego ???
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
Noi byłem na serwisie na podnosniku i nic szperali i obstawiaja amora albo jego poduszkę z tyłu ,, nie wiem co o tym myśleć. no dzis juz nawet umycie znowu spodu wężem nie dało żadnego efektu , naprawde wkur... mnie ten dźwiek i nie wiem do kogo jechać... ale co ma sprzegło docisk tarcza, jak ona jest z przodu a to mi tłucze z tyłu , nawet te puki słychać na zewnatrz ;/
-
- Bywalec forum
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
- BMW: było e46 328i jest e39 530i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Murowana Goślina
Wg mnie puścił spraw przy mocowaniu amora lewego, metoda z wodą się sprawdza tylko musisz porządnie zlać wnętrze nadkola, okolice mocowania amora wtedy te dźwięki powinny na chwilę ustać.
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
spaw amora , jak mógł puscic , pierwsz raz słysze o takim czymś. słyszałes o podobnej sytuacji ? ok zleje nadkola porządnie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
- BMW: było e46 328i jest e39 530i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Murowana Goślina
Spaw blach w okolicy górnego MOCOWANIA amora.
Jak mógł puścić? Całą podłoga się wyrywa a co dopiero jeden spaw.
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Jak mógł puścić? Całą podłoga się wyrywa a co dopiero jeden spaw.
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
tylko jak mam podłoge w 100 zdrową, wiec czemu miała by puscic ?? niewierze ze mi podloga puszcza.
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
No pieron by ją szczelił , w piatek jak pojechałem do kogos aby zobaczył to zaczęło lac i zanim dojechałem pukanie ustało , cieszyłem sie az do dzis znowu zaczęło sie odzywac to pukanie , a w piatek tylko lało a potem było sucho i do teraz jak sie odezwało , no ja jutro mpojade do niego jeszcze raz , no ale naprawde uj szczela mnie jak takie heca sie dzieją
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Tarnow
- VIN: fx01858
no właśnie łącznik elstyczny wygląda jak nówka .w tym problem ,
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
U mnie w 330i czasem słychać lekkie puknięcie (ale nie zawsze) przy wbijaniu tylko 1 biegu - to w zasadzie zupełnie nie przeszkadza bo jest nie zawsze a przy zmianach na 2,3,4,5 oraz redukacjach biegów puknięcie nie ma.
Pojawia się natomiast taki jakby lekki "luz", który czuje przy zmianie z 1 na 2 bieg oraz z 2 na 3 bieg - jak ktoś juz pozna auto to da się jechać tak, że tego nie będzie ale tak nie moze być. Teraz pytanie czego to jest wina ?
To jest lekki jakby luz i wiem, że większość ludzi nie zwróciła by na to uwagi ale chcę żeby działało to jak nowe.
Kupiłem elastyczny łącznik wału Lemfordera ale jeszcze nie zmieniłem. Łącznik wału ze skrzynią wygląda idealnie jak nowy, obejrzałem go dokladnie z każdej strony razem z ojcem mechanikiem i w ogole nei wiem czy jest sens go zmieniać.
Narazie nie mam czasu tego zmienić ale moze zacząć od czegoś innego niż łącznik wału czy podpora i problem tkwi gdzieś od strony dyfra ? (tuleje dyfra/wózka)
Pozdrawiam
Pojawia się natomiast taki jakby lekki "luz", który czuje przy zmianie z 1 na 2 bieg oraz z 2 na 3 bieg - jak ktoś juz pozna auto to da się jechać tak, że tego nie będzie ale tak nie moze być. Teraz pytanie czego to jest wina ?
To jest lekki jakby luz i wiem, że większość ludzi nie zwróciła by na to uwagi ale chcę żeby działało to jak nowe.
Kupiłem elastyczny łącznik wału Lemfordera ale jeszcze nie zmieniłem. Łącznik wału ze skrzynią wygląda idealnie jak nowy, obejrzałem go dokladnie z każdej strony razem z ojcem mechanikiem i w ogole nei wiem czy jest sens go zmieniać.
Narazie nie mam czasu tego zmienić ale moze zacząć od czegoś innego niż łącznik wału czy podpora i problem tkwi gdzieś od strony dyfra ? (tuleje dyfra/wózka)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 lip 13, 15:06 przez kuchar, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1138 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: nissky
-
- 2 Odpowiedzi
- 990 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ISzyman
-
- 23 Odpowiedzi
- 3243 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BartekCzarodziej
-
- 7 Odpowiedzi
- 2379 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paul_com
-
- 2 Odpowiedzi
- 1075 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 923 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xxxlx
-
- 4 Odpowiedzi
- 1196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaszko
-
- 5 Odpowiedzi
- 1474 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: e46series
-
- 1 Odpowiedzi
- 563 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112