Puknięcie w momencie wciskania biegu...?

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#11

Post autor: marcin3293 »

hm co do tarczy to wiem ze niedługo do roboty bo troche wysoko mi bierze, ale nie szarpie nic gładko bierze, ale co to za jajca jak jest wilgoć to ustaje ten dźwięk , nie rozumiem. sprzegło jest z przodu a to ewidetnie słychac z tyłu , wiec co narazie ma dwumasa do tego ???
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#12

Post autor: marcin3293 »

Noi byłem na serwisie na podnosniku i nic szperali i obstawiaja amora albo jego poduszkę z tyłu ,, nie wiem co o tym myśleć. no dzis juz nawet umycie znowu spodu wężem nie dało żadnego efektu , naprawde wkur... mnie ten dźwiek i nie wiem do kogo jechać... ale co ma sprzegło docisk tarcza, jak ona jest z przodu a to mi tłucze z tyłu , nawet te puki słychać na zewnatrz ;/
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#13

Post autor: tomkoff »

Wg mnie puścił spraw przy mocowaniu amora lewego, metoda z wodą się sprawdza tylko musisz porządnie zlać wnętrze nadkola, okolice mocowania amora wtedy te dźwięki powinny na chwilę ustać.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#14

Post autor: marcin3293 »

spaw amora , jak mógł puscic , pierwsz raz słysze o takim czymś. słyszałes o podobnej sytuacji ? ok zleje nadkola porządnie.
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#15

Post autor: tomkoff »

Spaw blach w okolicy górnego MOCOWANIA amora.
Jak mógł puścić? Całą podłoga się wyrywa a co dopiero jeden spaw.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#16

Post autor: marcin3293 »

tylko jak mam podłoge w 100 zdrową, wiec czemu miała by puscic ?? niewierze ze mi podloga puszcza. :evil:
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#17

Post autor: marcin3293 »

No pieron by ją szczelił , w piatek jak pojechałem do kogos aby zobaczył to zaczęło lac i zanim dojechałem pukanie ustało , cieszyłem sie az do dzis znowu zaczęło sie odzywac to pukanie , a w piatek tylko lało a potem było sucho i do teraz jak sie odezwało , no ja jutro mpojade do niego jeszcze raz , no ale naprawde uj szczela mnie jak takie heca sie dzieją
Azarah
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 8 mar 13, 11:02
BMW: E46 1,9 benz.
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Strzelce Krajeńskie

#18

Post autor: Azarah »

Jak nic się nie dzieje podczas jazdy tylko słyszysz to stuknięcie to łącznik elastyczny wału :) Mam to samo u siebie :)
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#19

Post autor: marcin3293 »

no właśnie łącznik elstyczny wygląda jak nówka .w tym problem ,
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#20

Post autor: kuchar »

U mnie w 330i czasem słychać lekkie puknięcie (ale nie zawsze) przy wbijaniu tylko 1 biegu - to w zasadzie zupełnie nie przeszkadza bo jest nie zawsze a przy zmianach na 2,3,4,5 oraz redukacjach biegów puknięcie nie ma.

Pojawia się natomiast taki jakby lekki "luz", który czuje przy zmianie z 1 na 2 bieg oraz z 2 na 3 bieg - jak ktoś juz pozna auto to da się jechać tak, że tego nie będzie ale tak nie moze być. Teraz pytanie czego to jest wina ?

To jest lekki jakby luz i wiem, że większość ludzi nie zwróciła by na to uwagi ale chcę żeby działało to jak nowe.

Kupiłem elastyczny łącznik wału Lemfordera ale jeszcze nie zmieniłem. Łącznik wału ze skrzynią wygląda idealnie jak nowy, obejrzałem go dokladnie z każdej strony razem z ojcem mechanikiem i w ogole nei wiem czy jest sens go zmieniać.

Narazie nie mam czasu tego zmienić ale moze zacząć od czegoś innego niż łącznik wału czy podpora i problem tkwi gdzieś od strony dyfra ? (tuleje dyfra/wózka)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 lip 13, 15:06 przez kuchar, łącznie zmieniany 2 razy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”