Przelot e46 320d 136km 2000r pilne !
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
- BMW: E46 320d 136KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
witam wszystkim teraz tak trochę muszę się rozpisać bo nie wiem do końca jak to jest zabrałem się za zrobienie przelotu wycielem katalizator i w stawiłem nierdzewke w jego miejsce alee słyszałem ze po wycięciu kata słychać turbinkę no i u mnie jest taki problem ze po wycięciu kata uruchomiłem silnik i faktycznie było ładnie słychać turbinkę a gdy zmontowałem cala reszta z tłumikiem końcowym to już tego nie słychać i teraz chce żebyście się wypowiedzieli czy mam wybebeszyć tez końcowy? bo jestem teraz zielony aaa i jeszcze tak na marginesie jak wycielem kata wstawiłem nierdzewke to na dlugoci jakies 80 cm wyciolem ten originalny odcinek splaszczony i dalem normalny i przy uruchamianiu i gaszeniu silnika słychać jak mi bije o te blachy co są pod nią co z tym radzicie jakieś gumy pomogą?
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
- BMW: E46 320d 136KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
dzisiaj sie biore za to widze jeszcze ze jest kat od turbo tez go wytne tylko wybebeszyc go czy wstawic nierdzewke? jutro napisze co i jak bo spawacza nie ma chwilowo.
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
U mnie sa wyciete Katy ten przy turbo I ten dalej zostal tylko koncowy ale napewno zastapi go jakis RM
Turbo jest slyszalne teraz I to chyba normalne
Turbo jest slyszalne teraz I to chyba normalne
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 paź 14, 19:44
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Limanowa
Ja mam e46 330d i zrobilem sobie ostatnio przelot
Wyglada to u mnie tak ze wyciełem katy, wstawilem rury srednicy seryjnych rur, tłumik ten maly srodkowy zostawiłem i całkiem wyciełem wydech koncowy i zamiast niego wstawiłem 2x60mm.
W srodku deko głosniej, na wolnych chodzi jak tir, a turbo slychac juz od 600rpm Kazdą reakcje na gaz słychac:) Najlepiej od 3tyś rpm jak ładuje max. cisnienie === brzmi a'la V8+turbo
Ogólnie mod na duży plus jak dla mnie
Wyglada to u mnie tak ze wyciełem katy, wstawilem rury srednicy seryjnych rur, tłumik ten maly srodkowy zostawiłem i całkiem wyciełem wydech koncowy i zamiast niego wstawiłem 2x60mm.
W srodku deko głosniej, na wolnych chodzi jak tir, a turbo slychac juz od 600rpm Kazdą reakcje na gaz słychac:) Najlepiej od 3tyś rpm jak ładuje max. cisnienie === brzmi a'la V8+turbo
Ogólnie mod na duży plus jak dla mnie
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
- BMW: E46 320d 136KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
witam katy wycięte końcowy został jak był teraz słychać turbinkę i jestem zadowolony jeszcze pytanie skupują środek katalizatora czy w całości bo ten przy turbo wybebeszyłem a puszkę włożyłem z powrotem
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
- BMW: E46 320d 136KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Rafał jak wstawisz końcowy RM to daj znać jak to wygląda i powiedz mi co chcesz przez to uzyskać ?rafał18 pisze:U mnie sa wyciete Katy ten przy turbo I ten dalej zostal tylko koncowy ale napewno zastapi go jakis RM
Turbo jest slyszalne teraz I to chyba normalne
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Ze skupem jest rożnie, ale w zasadzie skupują całość. Turbo słychać wyraźniej po wycięciu tego kata za nią wlasnie. A co do odcinka rury (spłaszczonej) to lepiej wstawić taka jaka była, czyli spłaszczoną. Guma pewnie wytlumi, ale moze sie stopić bo rury sie nagrzewają dość mocno. Tłumika końcowego bym nie wybebeszal, żeby nie wyszedł traktor. No ale zrobisz jak będziesz chciał. Powiedz tylko co zrobiłeś z sondami kolego?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
- BMW: E46 320d 136KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Dobrodziej_1983 pisze:Ze skupem jest rożnie, ale w zasadzie skupują całość. Turbo słychać wyraźniej po wycięciu tego kata za nią wlasnie. A co do odcinka rury (spłaszczonej) to lepiej wstawić taka jaka była, czyli spłaszczoną. Guma pewnie wytlumi, ale moze sie stopić bo rury sie nagrzewają dość mocno. Tłumika końcowego bym nie wybebeszal, żeby nie wyszedł traktor. No ale zrobisz jak będziesz chciał. Powiedz tylko co zrobiłeś z sondami kolego?
Ja wstawiłem normalna dlatego ze stara się przerwała i stad się wzięła ta modyfikacja a, gdybym tych blach nie wstawiał ? , ale wydaje mi się ze one cala konstrukcie trzymają samochodu niech ktoś się wypowie aa co do sond to po prostu ich nie było
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3369 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: klusek
-
- 7 Odpowiedzi
- 2645 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ravenn
-
- 4 Odpowiedzi
- 2347 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Xbmw
-
- 3 Odpowiedzi
- 1800 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 10 Odpowiedzi
- 4463 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bemben
-
- 13 Odpowiedzi
- 17461 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SelectoSK
-
- 3 Odpowiedzi
- 2186 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid111
-
- 1 Odpowiedzi
- 1574 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przemo1976
-
- 1 Odpowiedzi
- 481 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112