Przelot e46 320d 136km 2000r pilne !

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#1

Post autor: chudy2255 »

witam wszystkim teraz tak trochę muszę się rozpisać bo nie wiem do końca jak to jest zabrałem się za zrobienie przelotu wycielem katalizator i w stawiłem nierdzewke w jego miejsce alee słyszałem ze po wycięciu kata słychać turbinkę no i u mnie jest taki problem ze po wycięciu kata uruchomiłem silnik i faktycznie było ładnie słychać turbinkę a gdy zmontowałem cala reszta z tłumikiem końcowym to już tego nie słychać i teraz chce żebyście się wypowiedzieli czy mam wybebeszyć tez końcowy? bo jestem teraz zielony aaa i jeszcze tak na marginesie jak wycielem kata wstawiłem nierdzewke to na dlugoci jakies 80 cm wyciolem ten originalny odcinek splaszczony i dalem normalny i przy uruchamianiu i gaszeniu silnika słychać jak mi bije o te blachy co są pod nią co z tym radzicie jakieś gumy pomogą?
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#2

Post autor: chudy2255 »

jeszcze dodam jak ktoś wie jak krok po kroku zrobić przelot proszę o odpowiedz
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#3

Post autor: Młody90 »

Jak wybebeszysz koncowy to bd gp juz slychac ,jak dla mnieladnie brzmi
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#4

Post autor: chudy2255 »

dzisiaj sie biore za to widze jeszcze ze jest kat od turbo tez go wytne tylko wybebeszyc go czy wstawic nierdzewke? jutro napisze co i jak bo spawacza nie ma chwilowo.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#5

Post autor: rafał18 »

U mnie sa wyciete Katy ten przy turbo I ten dalej zostal tylko koncowy ale napewno zastapi go jakis RM :twisted:
Turbo jest slyszalne teraz I to chyba normalne
selvador
Posty: 2
Rejestracja: 23 paź 14, 19:44
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Limanowa

#6

Post autor: selvador »

Ja mam e46 330d i zrobilem sobie ostatnio przelot
Wyglada to u mnie tak ze wyciełem katy, wstawilem rury srednicy seryjnych rur, tłumik ten maly srodkowy zostawiłem i całkiem wyciełem wydech koncowy i zamiast niego wstawiłem 2x60mm.
W srodku deko głosniej, na wolnych chodzi jak tir, a turbo slychac juz od 600rpm :) Kazdą reakcje na gaz słychac:) Najlepiej od 3tyś rpm jak ładuje max. cisnienie === brzmi a'la V8+turbo :)
Ogólnie mod na duży plus jak dla mnie :P
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#7

Post autor: chudy2255 »

witam katy wycięte końcowy został jak był teraz słychać turbinkę i jestem zadowolony ;) jeszcze pytanie skupują środek katalizatora czy w całości bo ten przy turbo wybebeszyłem a puszkę włożyłem z powrotem ;)
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#8

Post autor: chudy2255 »

rafał18 pisze:U mnie sa wyciete Katy ten przy turbo I ten dalej zostal tylko koncowy ale napewno zastapi go jakis RM :twisted:
Turbo jest slyszalne teraz I to chyba normalne
Rafał jak wstawisz końcowy RM to daj znać jak to wygląda i powiedz mi co chcesz przez to uzyskać ?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#9

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Ze skupem jest rożnie, ale w zasadzie skupują całość. Turbo słychać wyraźniej po wycięciu tego kata za nią wlasnie. A co do odcinka rury (spłaszczonej) to lepiej wstawić taka jaka była, czyli spłaszczoną. Guma pewnie wytlumi, ale moze sie stopić bo rury sie nagrzewają dość mocno. Tłumika końcowego bym nie wybebeszal, żeby nie wyszedł traktor. No ale zrobisz jak będziesz chciał. Powiedz tylko co zrobiłeś z sondami kolego?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
chudy2255
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 15, 17:57
BMW: E46 320d 136KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#10

Post autor: chudy2255 »

Dobrodziej_1983 pisze:Ze skupem jest rożnie, ale w zasadzie skupują całość. Turbo słychać wyraźniej po wycięciu tego kata za nią wlasnie. A co do odcinka rury (spłaszczonej) to lepiej wstawić taka jaka była, czyli spłaszczoną. Guma pewnie wytlumi, ale moze sie stopić bo rury sie nagrzewają dość mocno. Tłumika końcowego bym nie wybebeszal, żeby nie wyszedł traktor. No ale zrobisz jak będziesz chciał. Powiedz tylko co zrobiłeś z sondami kolego?

Ja wstawiłem normalna dlatego ze stara się przerwała i stad się wzięła ta modyfikacja a, gdybym tych blach nie wstawiał ? , ale wydaje mi się ze one cala konstrukcie trzymają samochodu niech ktoś się wypowie aa co do sond to po prostu ich nie było :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”