
Witam, zmagam się z przekręconą kierownicą w lewo ~10' i szukam pomocy w rozwiązaniu problemu.
Kupiłem auto z tłukącym i rozjechany zawieszeniem. Wymienione zostały wahacze, drążki, tuleje, łączniki, drążek, końcówka.. Tył zostały zdemontowane zwrotnice i wymienione to co było do zrobienia, ponadto kompleksowo hamulce bo tarcze kotwiczne przegniły i bolce wpadły do tarczobębnów. Po prawej stronie została wymieniona cała zwrotnica i półoś.
Auto po kupnie miało kierownice prosto i prowadziło się samo jak chciało, teraz prowadzi się elegancko ''jak na e46''. Zbieżność 3D wychodzi dobrze, mogę jutro wrzucić wydruk z maszyny. Poduszka amortyzatora po stronie kierowcy ma lekki luz i będą obydwie wymienione.
Kierownica jest zamontowana na trzpieniu według nacięcia fabrycznego. Musiałem zrobić adaptację kierownicy bo nie działało DSC.
Proszę o jakieś sugestię, pomysły co do rozwiązania problemu bo już nie mam siły do tej skarbonki.