Przegrzewający się silnik

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Polish boy
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 3 paź 18, 23:31
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#21

Post autor: Polish boy »

Czyli pewnie przez brak tej grzałki był cały czas długi obieg i płyn cały czas płynął na chłodnice.
Bo właśnie zdziwiło mnie to że dolny wąż był już ciepły chociaż auto jeszce nie uzyskało temperatury otwarcia termostatu.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#22

Post autor: maniek21112 »

Ja tu widzę brak termostatu, czyli samą obudowę :roll:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
grzegm
Posty: 3
Rejestracja: 8 cze 18, 13:13
BMW: e46 318d M47
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło
VIN: CJ06269

#23

Post autor: grzegm »

Witam .
Chciałbym się podłączyć do tematu żeby nie zakładać nowego. Mam problem z utrzymaniem właściwej temperatury silnika. Na teście 7.0 temperatura w trasie wynosi 71 - 78 stopni - czyli silnik niedogrzany, natomiast w korkach w mieście temperatura oscyluje ok. 95 stopni, a czasami nawet dochodzi do 102 - czyli silnik przegrzany. Z przeczytanych postów na forum wynika, że to wina termostatu. Chciałem się tylko upewnić przed zakupem i wymianą na nowy Behr.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#24

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem jak w m47 ale do m47n/m57n jest teraz behr/mahle i to jest włoski badziew (wcześniej było to to samo co oryginał), który nie działa prawidłowo, tu tylko oryginał ma rację bytu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”