Tylko modul można tak samo latwo przeprogramować co i sprawdzić, a do klucza potrzeba specjalistyczny czytnik którego"Zdzis" nie będzie posiadalhdi pisze:można jeszcze w module świateł i nawet inpą da rade
Przebiegi naszych aut i ich autentyczność
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Koszt takiego sprawdzenia to 80-100zł. Zadzwoń do swojego ASO wcześniej i zapytaj o taką możliwość i cenę, bo mogą być jakieś różnice.elbeeer pisze:Ale to do aso podjechać i sprawdzą bez problemu? Jakiś jest koszt takiego sprawdzenia?Dobrodziej_1983 pisze:Można to sprawdzić z kluczyka i jeszcze z czegoś, nie pamiętam. Ja też mam z 2003r i mam ori 216 z hakiem. Więc czemu nie..?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 151
- Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
- BMW: skasowane e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bc
owszem, ale dla większości przebieg liczy się ten na liczniku( w moim przypadku ktoś był na tyle leniwy że zmienił tylko w liczniku)GUMMISS pisze:Tylko modul można tak samo latwo przeprogramować co i sprawdzićhdi pisze:można jeszcze w module świateł i nawet inpą da rade
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
wydzieliłem do osobnego tematu
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 61
- Rejestracja: 8 lut 16, 7:28
- BMW: e46 touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: RAPDOM
mam 281000 i jest orginalny w liczniku module i paru miejscach wiec sie zgadza dziwi mnie to ze tak malo jezdzona
-
- Bywalec forum
- Posty: 52
- Rejestracja: 14 kwie 13, 13:29
- BMW: e46 318i N42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Czestochowa
Byłem ostatnio w ASO BMW Częstochowa - robiłem drobny zakup. Przy okazji jeszcze raz sprawdziłem sobie historię i przebieg samochodu. Koszt 0 zł.Dobrodziej_1983 pisze:Koszt takiego sprawdzenia to 80-100zł. Zadzwoń do swojego ASO wcześniej i zapytaj o taką możliwość i cenę, bo mogą być jakieś różnice.elbeeer pisze:Ale to do aso podjechać i sprawdzą bez problemu? Jakiś jest koszt takiego sprawdzenia?Dobrodziej_1983 pisze:Można to sprawdzić z kluczyka i jeszcze z czegoś, nie pamiętam. Ja też mam z 2003r i mam ori 216 z hakiem. Więc czemu nie..?
Jedyne co musiałem okazać to dowód rejestracyjny i podać miłej Pani kluczyk do auta.
E46 320i M54B22 '04 --->A4 B7 2.0 TDI BPW '06 --->E46 318i N42B20 '03
SPRZEDAM swoje e46
SPRZEDAM swoje e46
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
elbeeer pisze:Ale to do aso podjechać i sprawdzą bez problemu? Jakiś jest koszt takiego sprawdzenia?Dobrodziej_1983 pisze:Można to sprawdzić z kluczyka i jeszcze z czegoś, nie pamiętam. Ja też mam z 2003r i mam ori 216 z hakiem. Więc czemu nie..?
Koszt darmowy
Wchodzisz mówisz ze chciałbyś się dowiedzieć coś o samochodzie którego jesteś właścicielem
U mnie jest to samo, przebieg na liczniku zmniejszony a na kluczyku pozostałhdi pisze:owszem, ale dla większości przebieg liczy się ten na liczniku( w moim przypadku ktoś był na tyle leniwy że zmienił tylko w liczniku)GUMMISS pisze:Tylko modul można tak samo latwo przeprogramować co i sprawdzićhdi pisze:można jeszcze w module świateł i nawet inpą da rade
Moja jest z 2001 rok z DE....
Mam cała historie serwisową z DE ( dostałem od serwisu w PL)
Ostatni przebieg w Niemczech z dnia 30.07.2015 to 348 448... W teraz ma na liczniku 274....
Czyli kręcony... przebieg z umowy kupna a z ostatniego dnia w DE różni sie o 70tyś....
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 cze 16, 21:45
- BMW: 320d Touring Edition33
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Sieniawa/Bielefeld
- VIN: pp30462
Zony Beemka 320d z 2005r kupiona niedawno w Bydgoszczy od prywatnej osoby, na ogloszenieu miala magiczyny przebieg ok 187.tys a podczas wizyty w Przemyslu u naszego kolegi z forum wyszlo szydlo z worka z magiczynym nymerem 2 z przodu, czyli przebieg cofniety o rowne 100tys (. najlepsze ze przed zakupem sprawdzalem auto na stronie AutoDna.pl za ok.30 zl i przebiegbyl podobny do tego z ogloszenia!
-
- Bywalec forum
- Posty: 126
- Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
- BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Moja 320i z 2000 roku jest do tej pory niebita, przebieg w momencie kupna 252 tys. obecnie 296 tys. (wychodzi w sumie, że mało jeżdżę bo średnio około 13 tys. rocznie). W module od ksenonów niby się zgadza, wychodzi jakieś 18,5 tys rocznie średnio z czego w Niemczech do 2009 zrobione niby magiczne 189 tys.
Co do posta wyżej - strony tego typu są kompletnie niewiarygodne jeśli chodzi o przebiegi.
Poza tym dziwie się że ludzie łykają takie przebiegi w dieslach... Nikt nie kupuje diesla żeby robić nim 10 tys. rocznie! 5 letnie diesle mają zazwyczaj nalatane przynajmniej 140 tys. w przypadku użytku przez osoby prywatne, a ludzie dalej wierzą, że kupią 15 letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 tys....
Ostatnio z ciekawości sprawdziłem kilka krajowych aut serwisowanych cały czas w aso i sobie zapisałem ich przebiegi żeby ocenić średnie przebiegi krajowych aut dla diesla i benzyny. Diesle przebiegi miały takie:
Passat B7 2011 - przebieg 370 tys.
Touareg TDI 2011 - 220 tys.
Polo TDI 2011 - 163 tys.
Mondeo w dieslu 2011 - 224 tys.
Insignia w dieslu 2010 - 260 tys.
BMW 530GT 2013 - 179 tys.
BMW F10 520D 2013 - 189 tys.
Dla porównania w benzynie z podobnych roczników auta miały przebiegi:
Insignia 2012 - 54 tys.
Focus 1.6 2011 - 73 tys.
Civic 1.8 sport 2011 - 50 tys.
Octavia 4x4 6 biegów 2010 - 169 tys.
C5 Tourer 2011 - 139 tys.
BMW 1 1.6 2011 - 134 tys.
BMW F10 528i x-drive 2012 - 76 tys.
Jak widać diesle średnio robią duuuużo większe przebiegi, a po autach w wieku 10+ na rynku wtórnym wcale tego nie widać. Ciekawe czemu? Warto zauważyć, że nawet takie małe polo w dieslu robi przebiegi jak większe samochody. Audi i Mercedesów nawet nie wpisywałem bo w dieslu przeciętne krajówki miały przebiegi rzędu 80-100 tys. ROCZNIE. Za 5 lat ludzie i tak będą je pewnie kupować w ciemno z przebiegami 180 tys
Auta oczywiście zmieniają właścicieli i to ile robią kilometrów się zmienia, no ale kto kupi droższego i bardziej problematycznego diesla, żeby robić 10 tys. rocznie? Chyba tylko taki Dobrodziej_1983
Co do posta wyżej - strony tego typu są kompletnie niewiarygodne jeśli chodzi o przebiegi.
Poza tym dziwie się że ludzie łykają takie przebiegi w dieslach... Nikt nie kupuje diesla żeby robić nim 10 tys. rocznie! 5 letnie diesle mają zazwyczaj nalatane przynajmniej 140 tys. w przypadku użytku przez osoby prywatne, a ludzie dalej wierzą, że kupią 15 letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 tys....
Ostatnio z ciekawości sprawdziłem kilka krajowych aut serwisowanych cały czas w aso i sobie zapisałem ich przebiegi żeby ocenić średnie przebiegi krajowych aut dla diesla i benzyny. Diesle przebiegi miały takie:
Passat B7 2011 - przebieg 370 tys.
Touareg TDI 2011 - 220 tys.
Polo TDI 2011 - 163 tys.
Mondeo w dieslu 2011 - 224 tys.
Insignia w dieslu 2010 - 260 tys.
BMW 530GT 2013 - 179 tys.
BMW F10 520D 2013 - 189 tys.
Dla porównania w benzynie z podobnych roczników auta miały przebiegi:
Insignia 2012 - 54 tys.
Focus 1.6 2011 - 73 tys.
Civic 1.8 sport 2011 - 50 tys.
Octavia 4x4 6 biegów 2010 - 169 tys.
C5 Tourer 2011 - 139 tys.
BMW 1 1.6 2011 - 134 tys.
BMW F10 528i x-drive 2012 - 76 tys.
Jak widać diesle średnio robią duuuużo większe przebiegi, a po autach w wieku 10+ na rynku wtórnym wcale tego nie widać. Ciekawe czemu? Warto zauważyć, że nawet takie małe polo w dieslu robi przebiegi jak większe samochody. Audi i Mercedesów nawet nie wpisywałem bo w dieslu przeciętne krajówki miały przebiegi rzędu 80-100 tys. ROCZNIE. Za 5 lat ludzie i tak będą je pewnie kupować w ciemno z przebiegami 180 tys
Auta oczywiście zmieniają właścicieli i to ile robią kilometrów się zmienia, no ale kto kupi droższego i bardziej problematycznego diesla, żeby robić 10 tys. rocznie? Chyba tylko taki Dobrodziej_1983