Proszę o pomoc stukanie

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
markox46
Posty: 5
Rejestracja: 4 lip 20, 13:46
BMW: E46 330Ci M54B30
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Leszno

#11

Post autor: markox46 »

Narazie nic nie znalazłem ale wózka jeszcze nie ściągałem. To czekamy i zobaczymy czy uda ci się zdiagnozować. Daj znać jeśli uda ci się ustalić od czego te stuki
maje222
Bywalec forum
Posty: 136
Rejestracja: 24 lut 18, 8:27
BMW: E46 330ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zywiec

#12

Post autor: maje222 »

nie sciagalem sanek bo przestalo stukać -.-
Obrazek
Awatar użytkownika
KucaQ
Bywalec forum
Posty: 320
Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: PP00711
Płeć:

#13

Post autor: KucaQ »

Cześć,
podepnę się. Od pewnego czasu podczas dodawania i odpuszczania gazu słychać pojedynczy stuk/trzask dochodzący z tyłu. Wciskam gaz - stuk, puszczam gaz - stuk. Podczas jednostajnej jazdy brak stukania.
Na początku obstawiałem wyrwane mocowania wózka, jednak w maju tego rogu wspawałem wzmocnienia od swagra (swoją droga fabryczne mocowania były nienaruszone, ale profilaktycznie je wzmocniłem skoro już zdjąłem sanki i kupiłem wzmocnienia), a po wzmocnieniu mocowania stuk pozostał. Tuleje sanek są w bardzo dobrym stanie, nie zaobserwowałem pęknięć czy innych objawów uszkodzeń. Przy robieniu mocowań zauważyłem pękniętą sprężynę oraz wręcz rozerwane tuleje progowe w wahaczach wzdłużnych, obie te rzeczy wymieniłem na nowe i nadal stuka.
Ostatnio jednak podczas wymiany sztywnych przewodów hamulcowych zauważyłem naderwaną słynną 9-tkę od dyfra. Czy to ona może powodować to stukanie?
Awatar użytkownika
jacek23tg
Bywalec forum
Posty: 115
Rejestracja: 16 gru 12, 8:21
BMW: E46 320 CI M54 B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#14

Post autor: jacek23tg »

Tuleje tak czy siak wymień,ale obstawiam że jednak stuki spowodowane są wyeksploatowanym dyfrem,jak coś to najlepiej jest kupić z automatu
Awatar użytkownika
KucaQ
Bywalec forum
Posty: 320
Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: PP00711
Płeć:

#15

Post autor: KucaQ »

Uuuaaa, aż tak źle może być? No właściwie zaraz 300k km stuknie, więc już trochę ma przejechane, ale 70% tego przebiegu zrobione w trasach, więc dziwne że by się zużył, no ale nic nie jest wieczne ;)
Lepiej od automatu ze względu na mniejsze wyeksploatowanie kół zębatych czy ze względu na inne przełożenie?
Tuleję niebawem wymienię i dam znać jakie efekty.
Awatar użytkownika
KucaQ
Bywalec forum
Posty: 320
Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: PP00711
Płeć:

#16

Post autor: KucaQ »

Dla potomnych - wymieniona tuleja, trzeszczenie zniknęło.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#17

Post autor: scghost »

tylko która :wink:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
KucaQ
Bywalec forum
Posty: 320
Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: PP00711
Płeć:

#18

Post autor: KucaQ »

Ta, o której pisałem w poście wyżej - tylna, 9'tka :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”