Proszę o ocenę e46 - dzięki ;)!

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#11

Post autor: adamusiek »

a ile było przypadków pęknięcia wału lub urwania klapek kolektora????
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#12

Post autor: yampik »

Woytek

#13

Post autor: Woytek »

Siema, sprawdź moje ogłoszenie.
Powiem Ci wszystko co o niej wiem, jak coś to pisz, dzwoń :)
Oczywiście cena do zjechania :)

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-318d-sedan-ID6AgxHH.html
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

yampik pisze: 5 cze 18, 22:28 natomiast m57n ma klapki w kolektorze których m57 jest "jeszcze" pozbawiony :)
W manualu, w automacie są. Natomiast ile kosztuje usunięcie klapek? 6 śrubek, trochę kleju do gwintu i trochę czasu :) a nie wspomniałem o zgoła innych możliwych przyrostach mocy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: adamusiek »

o kosztach usunięcia klapek maniek już wspomniał, a jak doczytasz co jest przyczyną pękania wałów to napisz autorowi...
chcesz mieć bezawaryjne auto, to przesiądź się na komunikację miejską...
czasami jak czytam Twoje rady, to tylko mam nadzieję że inni nie będą brali sobie ich do serca...
Orel
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 5 cze 18, 14:33
BMW: Bedzie e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#16

Post autor: Orel »

Teraz już trochę zgłupiałem i sam za bardzo nie wiem... wiadomo ze auta sie psują ale nie chce modelu dzięki któremu mój mechanik stanie sie moim dobrym kumplem. Założyłem 318d i 320d bo po rozmowach z ludzi poczytałem i miał dobre opinie
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#17

Post autor: yampik »

adamusiek pisze: 5 cze 18, 22:50 o kosztach usunięcia klapek maniek już wspomniał, a jak doczytasz co jest przyczyną pękania wałów to napisz autorowi...
chcesz mieć bezawaryjne auto, to przesiądź się na komunikację miejską...
czasami jak czytam Twoje rady, to tylko mam nadzieję że inni nie będą brali sobie ich do serca...



czyli klapki już wpadają ale są tanie do ogarnięcia?
czepiasz się wybiórczo czegoś - czego osobiście nie doświadczyłeś więc uważasz, że nie istnieje.
turbin też nikt nie regenerował?
poszukaj jeszcze przyczyn wszystkich innych usterek różnorakich silników - co Ci to da?
możesz mu wtedy napisać co zrobić żeby zminimalizować szansę ich wystąpienia - nic po za tym.

naucz się proszę rozróżniać informację od rad. bo z merytoryką u Ciebie bardzo słabo.
podrzuciłem komuś parę faktów (wbrew Twojej opinii) - przykro mi, że Cię to boli :)

jakbym chciał totalnie bezawaryjne auto to raczej nie kupowałbym BMW... pomimo Twoich nietrafionych rad=
w "komunikacji miejskiej" (przynajmniej u mnie) nie biorą udziału auta (a autobusy i tramwaje) :)
jakbym chciał coś co tylko pyrka do przodu prawie za free to bym sobie kupił 124ke.

mi się już nawet nie chce czytać Twoich komentarzy które z pełną śmiałością w kilkudziesięciu procentach mogę nazwać spamem.

maniek21112 pisze: 5 cze 18, 22:44
yampik pisze: 5 cze 18, 22:28 natomiast m57n ma klapki w kolektorze których m57 jest "jeszcze" pozbawiony :)
W manualu, w automacie są. Natomiast ile kosztuje usunięcie klapek? 6 śrubek, trochę kleju do gwintu i trochę czasu :) a nie wspomniałem o zgoła innych możliwych przyrostach mocy.
:) czyste info :)
sam powoli myślę nad przesiadką z m54b25 na m57b30 i jakiejś mapce na +/- 250 kuca :)
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#18

Post autor: adamusiek »

koniec dyskusji, Ty i tak wszystko wiesz najlepiej
Orel
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 5 cze 18, 14:33
BMW: Bedzie e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#19

Post autor: Orel »

A mnie ktoś na pytanie odpowie?
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#20

Post autor: Szczurson »

Orel pisze: 6 cze 18, 8:07 A mnie ktoś na pytanie odpowie?
Tyle że w ostatniej swojej wiadomości nie zawarłeś żadnego :). E46 nie jest wybitnie awaryjnym modelem, te diesle też nie. Rzecz w tym, że te auta mają nawet po 20 lat i setki tysięcy kilometrów zrobione, więc to naturalne, że coś się może zepsuć. Na Twoim miejscu wziąłbym benzynowy M43, zdaje mi się pewniejszy niż diesel.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”