Prośba o sprawdzenie błędów.

kapral861
Posty: 7
Rejestracja: 2 wrz 20, 21:12
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Bartoszyce okolice
VIN: Jh87514

#1

Post autor: kapral861 »

Pacjent to e46 touring z 2000r 3.0D 184km. Posiadam kabel oraz kompa ale za Chiny ludowe nie wiem gdzie znaleźć rozwiązania tych blędów, może ktoś coś podpowie gdzie co się znajduje pod maską w celu rozwiązania tych problemów. I proszę bez textów typu " szukają, Google, czy inne texty"

7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
Error frequency : 64
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 1223.78 1/min
Coolant temperature 38.85 Grad C
Einspritzmenge 10.75 mm^3
Boost pressure 1040.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 395110.00 km

565 boost pressure sensor
Error frequency : 60
Logistic counter: 22
Error occured 1. times at:
Engine speed 999.00 1/min
Coolant temperature 57.28 Grad C
Einspritzmenge 32.77 mm^3
Atmospheric-pressure 992.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 395190.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 38.17 Grad C
Einspritzmenge 4.10 mm^3
Atmospheric-pressure 992.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 395830.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 874.13 1/min
Coolant temperature 14.27 Grad C
Einspritzmenge 9.22 mm^3
Atmospheric-pressure 992.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 396650.00 km
Error not present
Sporadic error
Signal open circuit or short circuit to B-
Errorcode: 02 35 16 3C D8 01 28 90 40 3E 9A 5F 01 26 74 08
3E 9A 9F 01 23 51 12 3E 9A
-------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------
256 air mass meter
Error frequency : 57
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 2647.35 1/min
Coolant temperature 88.68 Grad C
Einspritzmenge 43.01 mm^3
RPC rail pressure 1090.36 bar
Fehler aufgetreten bei 395130.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 2722.28 1/min
Coolant temperature 45.67 Grad C
Einspritzmenge 39.43 mm^3
RPC rail pressure 1060.24 bar
Fehler aufgetreten bei 395130.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 2522.48 1/min
Coolant temperature 89.37 Grad C
Einspritzmenge 39.94 mm^3
RPC rail pressure 1078.31 bar
Fehler aufgetreten bei 396770.00 km
Error not present
Sporadic error
Signal short circuit to B+
Errorcode: 01 00 24 39 78 20 6A BE 54 B5 9A 59 20 6D 7F 4D
B0 9A 59 20 65 BF 4E B3 9A
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

1. Przetwornik ciśnienia sterujący turbiną (brak całego błędu),
2. Czujnik ciśnienia doładowania (wiązka, wtyczka),
3. Przepływomierz (wiązka, wtyczka).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kapral861
Posty: 7
Rejestracja: 2 wrz 20, 21:12
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Bartoszyce okolice
VIN: Jh87514

#3

Post autor: kapral861 »

A sorki. Z telefonu wrzucam to czasem coś się utnie,brak wolnego czasu..
Tu masz dalszą część pierwszego błędu :

Fehler aufgetreten bei 396720.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1248.75 1/min
Coolant temperature 89.37 Grad C
Einspritzmenge 0.00 mm^3
Boost pressure 1072.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 396720.00 km
Error present
Sporadic error
Missing charge-air pressure tube
Errorcode: 1E 30 27 40 FC 40 31 75 15 41 9A 57 40 32 BF 00
43 9A F8 40 32 BF 00 43 9A
-------------------------------------------------------------

Wyskakuje mi oprócz też jeszcze błąd podgrzewania płynu oraz GLOW device czyli chyba świece jak dobrze kojarzę a także EGR control ale to z braku EGR. Poprzedni właściciel usunął cały. No ale najważniejsze to te błędy z ciśnieniem oraz doładowaniem jakby nie patrzył. Ogólnie to ciężka sprawa gdzieś zajrzeć do silnika bo niema gdzie ręki wsadzić nawet, także niewiem jak się dobiorę do tych czujników sensorów itp.. Auto najechane tak a propos 398km, przebieg jak najbardziej prawdziwy bo poprzedni właściciel - znajomy sprowadził sobie sam osobiście z Włoch i kupił od właściciela osobiście. Dzisiaj wyciągałem amortyzatory i wszystko było w oryginale Jeszce.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

1. Do sprawdzenia/wymiany przewody podciśnienia na początek, to często przyczyna problemów z doładowaniem. Pozostałe dwa to połączenie elektryczne prawdopodobnie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”