Prośba o pomoc w dopasowaniu dyferencjału

yoshimura
Posty: 5
Rejestracja: 10 lip 12, 12:09
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#1

Post autor: yoshimura »

Witam posiadam dyferencjał z przełożeniem 2,47 w swoim M47 a chciałbym wrzucić 2,35 z wersji po liftowej M47N podejdzie? i czy cokolwiek to da? Wszelkie sugestie mile widziane pozdrawiam
Lukasz320d

#2

Post autor: Lukasz320d »

Zmieniając przełożenie na większe masz więcej momentu obrotowego mniejszą prędkość maksymalną. Zaś przełożenie mniejsze da Ci mniej momentu ale większą prędkość maksymalną jak silnik da radę. O ile dobrze pamietem to jak dasz mniejsze przelozenie to biegi będą krótsze
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#3

Post autor: PSZBMW »

dokładnie biegi krótsze spalanie wzrośnie auto tylko zyska na przyśpieszeniu testowałem to w swojej 320i ja mam przełożenie 3.45 założyłem 3.38 zyskałem na przyśpieszeniu ale auto więcej paliło musiałem szybciej majtać gałką biegów nic specjalnego zastosuj taki jaki miałeś
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#4

Post autor: dwoogeee »

Ja w mojej 330Ci mam 3.38 a miałem 2.97 i nie narzekam ;-)
Prędkości max i tak nie osiągam na co dzień, a przyspieszenie codziennie się przydaje.
Częściej teraz traci przyczepność, gdyż różnica jak widać duża, ale jak się jeździ ostrożnie to nie ma problemu :)
Wzrostu spalania jakoś specjalnie u siebie nie zauważyłem.

W twoim przypadku jeśli chcesz zamienić 2,47 na 2,35 to tylko polepszy ci się V-max i trochę zamuli samochód więc nie ma sensu...
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#5

Post autor: jaszczomppoziomka »

Duży silnik sobie lepiej będzie radził ze zmianą
yoshimura
Posty: 5
Rejestracja: 10 lip 12, 12:09
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#6

Post autor: yoshimura »

Dzięki wielkie panowie za porady. Dyferencjał już jedzie więc muszę go wsadzić. mam nadzieję że będzie pasował bo dramat przeżyłem chcąc zapakować do M47 skrzynię szóstkę z M47N i nie poszło.
Breyton
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 17 lis 14, 21:19
BMW: 320d 136PS
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Iwonicz

#7

Post autor: Breyton »

odkopię trochę temat. Yoshimura założyłeś już ten dyfer? napisz jak wrażenia, różnice w jeździe?
ObrazekObrazek
dworak26
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 15 sty 15, 13:39
BMW: e46
Rok produkcji: 98
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#8

Post autor: dworak26 »

to jaki dyfer do mojej 1.9 98rok 118 koni ?
krzyhoo
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 15, 10:05
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk
VIN: JN32355

#9

Post autor: krzyhoo »

Seryjnie w M43 o mocy 118km siedzi dyfer o przełożeniu 3.38. Dla porównania moim 316i siedzi 3.23.
Krzysiek 328
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 15, 10:56
BMW: 328i touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#10

Post autor: Krzysiek 328 »

Witam.
Podepnę się do tematu, ponieważ zastanawiam się nad zmianą dyferencjału w 328 touring. Obecnie siedzi dyfer o przełożeniu 2.93, a zastanawiam się nad założeniem 3.07. Domyślam się że różnica będzie nie wielka. Zostać przy 2.93, czy może jednak założyć 3.07, może ktoś zmieniał? pozdrawiam
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”