Prośba o ocenę ogłoszenia 330ci

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#71

Post autor: scghost »

mysle ze juz czas zamykac, autor tematu i tak juz od miesiaca nie zagladal na forum
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
roque
Bywalec forum
Posty: 251
Rejestracja: 26 lip 19, 23:19
BMW: E46 318I Touring 105 kW N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: JY71815

#72

Post autor: roque »

Flaczek pisze: 8 cze 20, 13:45 Ja od siebie dodam, że wolałbym 100 razy bardziej mieć problemy z silnikiem jak z budą, mówię tutaj o rdzy.
Wolałbym przepłacić za auto i wiedzieć, że ma zdrową budę i zajechany silnik, jak na odwrót.
Dokładnie, potem na przeglądzie corocznym to chyba trzeba "podbijać" bez auta, by przeszło, bo tyle rdzy.
keleris
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 15, 9:35
BMW: e46 328
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#73

Post autor: keleris »

Powiem szczerze że jestem zdziwiony popularnością m54 i to że trzeba liczyć się z remontem, że b30 nie trzymają mocy, tylko po co? Nie dość że taniej Kupisz m52/m47/m57 to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że remontu silnika nie będziesz musiał robić. Jak czytam fora innych marek to jak jakieś silniki pobierają duże ilości oleju to jest bee, przy m54 jest spoko, drogi zakup + remont silnika. Jak dla mnie jeżeli auto ma być hobbystycznie bądź jako lokata kapitału to ok, ale do użytku codziennego to nie zbyt to się kalkuluje.
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#74

Post autor: Dzidek90 »

roque pisze: 8 cze 20, 18:50
Flaczek pisze: 8 cze 20, 13:45 Ja od siebie dodam, że wolałbym 100 razy bardziej mieć problemy z silnikiem jak z budą, mówię tutaj o rdzy.
Wolałbym przepłacić za auto i wiedzieć, że ma zdrową budę i zajechany silnik, jak na odwrót.
Dokładnie, potem na przeglądzie corocznym to chyba trzeba "podbijać" bez auta, by przeszło, bo tyle rdzy.
:ROFL: :ROFL:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#75

Post autor: yampik »

keleris pisze: 11 cze 20, 13:12 Powiem szczerze że jestem zdziwiony popularnością m54 i to że trzeba liczyć się z remontem, że b30 nie trzymają mocy, tylko po co? Nie dość że taniej Kupisz m52/m47/m57 to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że remontu silnika nie będziesz musiał robić. Jak czytam fora innych marek to jak jakieś silniki pobierają duże ilości oleju to jest bee, przy m54 jest spoko, drogi zakup + remont silnika. Jak dla mnie jeżeli auto ma być hobbystycznie bądź jako lokata kapitału to ok, ale do użytku codziennego to nie zbyt to się kalkuluje.
Jak chcesz benzynę w polifcie to tylko m54...

a dlaczego polift?
W Moim przypadku:
1. DSC (w 3.0 bywał chyba w przedliftach)
2. ISOFIX
3. Wygląd :)
keleris
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 15, 9:35
BMW: e46 328
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#76

Post autor: keleris »

Polift tylko diesel, benzyna przedlift z m52.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#77

Post autor: yampik »

keleris pisze: 11 cze 20, 18:41 Polift tylko diesel, benzyna przedlift z m52.
Jak ktoś robi tylko miasto i bardzo małe przebiegi 2-5km to ma na siłę kupić diesela jak chce poliftowe e46?
Jak chce e90 albo e60? To ma kupić V8 :)?
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#78

Post autor: Dzidek90 »

Ja pi***ole ale macie myslenie :lol:
Robicie zamieszanie o nic, prawda jest taka że E46 idzie już kupić w śmiesznych pieniądzach i do prawie każdego, podkreślam prawie a nie do wszystkich dołożycie jakąś kasę, zmniejsza czy większą :wink:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
keleris
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 15, 9:35
BMW: e46 328
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#79

Post autor: keleris »

yampik pisze: 11 cze 20, 22:06 Jak ktoś robi tylko miasto i bardzo małe przebiegi 2-5km to ma na siłę kupić diesela jak chce poliftowe e46?
Jak chce e90 albo e60? To ma kupić V8 :)?
Wyraziłem swoją opinię opartą na moim użytkowaniu.
Z tym V8 wyskoczyłeś jak Filip z konopi.
Do każdego używanego auta trzeba dołożyć, tutaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Ostatnio zmieniony 12 cze 20, 8:16 przez keleris, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#80

Post autor: yampik »

keleris pisze: 12 cze 20, 7:50
yampik pisze: 11 cze 20, 22:06 Jak ktoś robi tylko miasto i bardzo małe przebiegi 2-5km to ma na siłę kupić diesela jak chce poliftowe e46?
Jak chce e90 albo e60? To ma kupić V8 :)?
Wyraziłem swoją opinię opartą na moim użytkowaniu.
Z tym V8 wyskoczyłeś jak Filip z konopi.
Filip :)?
To jaki silnik benzynowy ma ktoś kupić w tych autach skoro nie m54?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”