Problemy po zakupie auta

Ahrad
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 19, 19:46
BMW: 318I M43 118KM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Ahrad »

Witam,

Jestem nowy na forum i postanowiłem podzielić się moimi problemami po zakupie auta BMW E46 M43 318I 118KM
Mam nadzieję, że może choć trochę przyczynicie się do zdiagnozowania moich problemów, bo nie lubię kupować nowych części w ciemno, które po wymianie nic nie dają.

1. Gdy samochód stoi w miejscu na biegu jałowym po dodaniu gazu ma problem z wkręceniem się na obroty, tak jakby się dławi (trzeba dłużej przytrzymać gaz, jak przekroczy 1000 obrotów to już jest git) - dzieje się tak tylko na LPG, na benzynie jest OK, dodam, że podczas jazdy nie jest to w ogóle odczuwalne, tylko na postoju. Podczas jazdy samochód niby ładnie przyśpiesza ale jak dla mnie się trochę dławi w sensie wolno się wkręca na obroty.

2. Przy odpalaniu jest cichy pisk, jak silnik pracuje jest OK. Podczas jazdy przy przyśpieszaniu słychać znów ten pisk przez chwilę, jest on leciutki ale denerwujący. Pasek wygląda bardzo dobrze,

3. Paliły się poduszki, kupiłem emulator maty i zgasły, moje pytanie co do tego brzmi czy podczas wypadku one zadziałają, coś czytałem, że emulator tak działa, że wykrywa jakby cały czas ktoś siedział na miejscu pasażera więc rozumiem, że podczas wypadku jak będę jechał sam to pasażera też wystrzeli ale czy aby na pewno mogę się czuć bezpiecznie?

4. Ręczny praktycznie w ogóle nie działa, czy aby zidentyfikować problem trzeba rozebrać i zobaczyć czy mogę po prostu w ciemno kupić szczęki i linki?

5. Czasem się pali kontrolka ABS ASC i ręczny, na komputerze pokazywało, że lewe przednie i tylne koło czujnik. Czy można to zdjąć przeczyścić czy odrazu kupić nowe. Dodam, że więcej się nie pali niż pali.

6. Pedał gazu ciężko się czasem wciska. W sensie jak chce ruszyć to naciskam już dość mocno na pedał, ale on się w ogóle nie wciska, w końcu puszcza i odrazu idzie za daleko bo wiadomo jak siły więcej dodam to przygazuje, jest to uciążliwe.

Dziękuję z góry za pomoc,
Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

1. Lpg do regulacji.
2. Pasek do wymiany na ori.
3. Poduszka pasażera wystrzeli zawsze.
4. Zdejmij tarcze i zobacz co się dzieje, pewnie bolce trzymające szczęki puściły.
5. Może styki, może czujniki padają.
6. Zacznij od błędów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#3

Post autor: D3jw »

maniek21112 pisze: 20 lip 19, 20:54 3. Poduszka pasażera wystrzeli zawsze.
chyba niekoniecznie, zależy jaki rezystor został wsadzony?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Czyli kiedy ma wystrzelić? Jak ktoś usiądzie na uszkodzonej macie? :roll: skoro kontrolka zgasła to musi na komputerze pokazywać stale zajęty fotel, nie widzę innej opcji.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

6. Zacina sie linka pedalu gazu lub gorny zawias pedalu, musisz przegladnac calosc

Jak zamierzasz wyciagac czujniki abs to polecam kd razu kupoc nowe. Wyciagnac stare bez rozwalenia ich to duza sztuka (tylne wychodza czesciej w calosci niz przednie)

Reczny to zapewne zgnile tarcze kotwiczne. Sciagnij tarcze z tylu i sprawdz okladziny recznego. Linki rzadko sa przyczyna bo masz 2 regulacje recznego i mozna je naciagnac.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”