problem ze zmiana klaksonu

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Varross
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 21, 8:39
BMW: BMW E46 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ketrzyn

#1

Post autor: Varross »

Czesc wszystkim

Postanowiłem zmienić kierownice w swoim modelu i zamieniłem poliftową trójramienną na kierownice MOMO, do której od razu dokupiłem klakson.
Rozebrałem starą kierownice i myslalem ze bedzie gdzies oddzielny kabel od klaksonu wlasnie ale szybko sie zweryfikowalem.
Tasma kierownicy ma jedynie wejscia na wtyczki
cos bedzie za nia ? gdzie taki klakson podpiąć ?









Podpinam wszystko co mam i z czego to zamieniłem
https://e46forum.pl/images/upload/5de37e1f8b7c308c5867e63812b0f91d.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/1eec7cd5d0589da823d0a2e711822ea2.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/59428e094aa44d90ebf77bb8d4aecc0c.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/8c1e608840c28755ff5670cacd1aad51.jpg
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1674
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#2

Post autor: kosteg »

Taśma to element pozwalający na skręcanie kierownicy bez ukręcenia przewodów. Jej ominięcie nie ułatwi zadania a wręcz przeciwnie.

Zamontuj fabryczną kierownicę. Wepinj wiązkę i wybierz przewód od klaksonu. Tam jeszcze masa jest potrzebna (nie jestem pewien czy jest osona czy leci ze śruby). Jak to wybierzesz to utnij wtyczkę z kawałkiem przewodów.

Montując nową kierownicę w taśmie wepnij wyciętą wtyczkę i podłącz do niej klakson.

Tylko tak to widzę.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”