problem ze zmiana klaksonu
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 kwie 21, 8:39
- BMW: BMW E46 316ti
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Ketrzyn
Czesc wszystkim
Postanowiłem zmienić kierownice w swoim modelu i zamieniłem poliftową trójramienną na kierownice MOMO, do której od razu dokupiłem klakson.
Rozebrałem starą kierownice i myslalem ze bedzie gdzies oddzielny kabel od klaksonu wlasnie ale szybko sie zweryfikowalem.
Tasma kierownicy ma jedynie wejscia na wtyczki
cos bedzie za nia ? gdzie taki klakson podpiąć ?
Podpinam wszystko co mam i z czego to zamieniłem
https://e46forum.pl/images/upload/5de37e1f8b7c308c5867e63812b0f91d.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/1eec7cd5d0589da823d0a2e711822ea2.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/59428e094aa44d90ebf77bb8d4aecc0c.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/8c1e608840c28755ff5670cacd1aad51.jpg
Postanowiłem zmienić kierownice w swoim modelu i zamieniłem poliftową trójramienną na kierownice MOMO, do której od razu dokupiłem klakson.
Rozebrałem starą kierownice i myslalem ze bedzie gdzies oddzielny kabel od klaksonu wlasnie ale szybko sie zweryfikowalem.
Tasma kierownicy ma jedynie wejscia na wtyczki
cos bedzie za nia ? gdzie taki klakson podpiąć ?
Podpinam wszystko co mam i z czego to zamieniłem
https://e46forum.pl/images/upload/5de37e1f8b7c308c5867e63812b0f91d.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/1eec7cd5d0589da823d0a2e711822ea2.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/59428e094aa44d90ebf77bb8d4aecc0c.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/8c1e608840c28755ff5670cacd1aad51.jpg
-
- Bywalec forum
- Posty: 1674
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Taśma to element pozwalający na skręcanie kierownicy bez ukręcenia przewodów. Jej ominięcie nie ułatwi zadania a wręcz przeciwnie.
Zamontuj fabryczną kierownicę. Wepinj wiązkę i wybierz przewód od klaksonu. Tam jeszcze masa jest potrzebna (nie jestem pewien czy jest osona czy leci ze śruby). Jak to wybierzesz to utnij wtyczkę z kawałkiem przewodów.
Montując nową kierownicę w taśmie wepnij wyciętą wtyczkę i podłącz do niej klakson.
Tylko tak to widzę.
Zamontuj fabryczną kierownicę. Wepinj wiązkę i wybierz przewód od klaksonu. Tam jeszcze masa jest potrzebna (nie jestem pewien czy jest osona czy leci ze śruby). Jak to wybierzesz to utnij wtyczkę z kawałkiem przewodów.
Montując nową kierownicę w taśmie wepnij wyciętą wtyczkę i podłącz do niej klakson.
Tylko tak to widzę.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 915 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 35 Odpowiedzi
- 21890 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 3 Odpowiedzi
- 2946 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: set
-
- 19 Odpowiedzi
- 4101 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zielaq
-
- 1 Odpowiedzi
- 952 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 5 Odpowiedzi
- 1933 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii
-
- 15 Odpowiedzi
- 5299 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1419 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 2 Odpowiedzi
- 1750 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 3 Odpowiedzi
- 1386 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chudy1