Problem ze świecami czy akumulator ?

Baro09200
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 15 sty 14, 20:12
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sierpc

#1

Post autor: Baro09200 »

Siema 3 dni temu zakupiłem nowe autko e46 silniczek M47n 150KM 2003r. Mam malutki problem otóż po nocy słabiutko mi pali. Przy -3 st. kontrolka od świec pali się dosłownie pół sekundy i nie zależnie od temperatury pali się taki sam czas. Czy kontrolka nie powinna świecić się troszkę dłużej? Oraz czy słaby akumulator może słabo grzać świece żarowe ponieważ gdy ładowałem go całą noc wykazało mi 12,6 V a 2 samochodzie pokazuje mi 13,4 także sporo więcej. Proszę pomóżcie nie wiem za co się zabrać. :on:
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#2

Post autor: Frost »

Aku w mrozy to podstawa. U Ciebie obstawiałbym sterownik świec.
Baro09200
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 15 sty 14, 20:12
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sierpc

#3

Post autor: Baro09200 »

Powiedźcie mi jak sprawdzić świece bez ich wykręcania. Mam miernik i wiem że można sprawdzić oporność tylko gdzie dać plus a gdzie minus ?
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#4

Post autor: Frost »

Masz kostkę pod maską po stronie kierowcy. Nie wiem czy tak samo to wygląda jak w M47. Najpierw sprawdź ten sterownik. Często pada.
OSA BMW

#5

Post autor: OSA BMW »

Zajmij sie najpierw akumulatorem,bo krótko świecącą kontrolka nie oznacza żadnej awarii świec ,sam miałem u siebie ze nie musiałem ich grzać i takie tez mam w t4 ,kontrolka swieci może 2 s
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#6

Post autor: GUMMISS »

To ze kontrolka święci pol sekundy nie oznacza ze świece nie grzeja, Osa pisze dobrze, zajmij się akku. To że kontrolka gasnie oznacza ze można zacząć uruchamiać silnik a nie ze świece nie grze ją, bo grzeja one caly czas, tylko ze silnik jest juz gotowy na rozruch. Poza tym jak będzie wolno krecil rozrusznik to diesel nie odpadli, będzie krecil i krecil a nie zaskoczy.

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Baro09200
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 15 sty 14, 20:12
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sierpc

#7

Post autor: Baro09200 »

Czyli te napięcie 12.6V jest za małe do odpalenia? Rozrusznik kręci chodź nie tak szybko jak powinien czasami nawet jest takie klik od przekaźnika jak przekręcę kluczyk i dopiero po sekundzie zaczyna kręcić. Dzisiaj sprawdzę na innym aku bo mam praktycznie nowy oraz idę sprawdzić bezpiecznik sterownika świec f104, może się przepalił
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 643
Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG

#8

Post autor: Alvarees »

jak słyszysz klik klik to aku dędka...
btw w volvo jakbyś usłyszał klik klik to możesz już umówić się w serwisie na wrganie softu immo :)
BRAK PODPISU
Baro09200
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 15 sty 14, 20:12
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sierpc

#9

Post autor: Baro09200 »

Dobra panowie odezwe się jak będzie aku nowe dzięki za podpowiedzi
OSA BMW

#10

Post autor: OSA BMW »

Skoro baterie masz prawie nowa to masz ja na gwarancji rozumiem :)
Będziesz u mechanika niech ci dobrze przeciwciał łączenia kabli przy rozruszniku
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”