Problem z zapłonem?

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Sfits
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 19, 17:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: -

#1

Post autor: Sfits »

Witam wszystkich :) , mam "mały" problem. Pacjent 320d 150hp 2005r. Po wymianie pompy wody nie chciała odpalić Ale po podladowaniu zaskoczyła, trochę pochodziła I po odpieciu kabli zdechła. Od tego momentu mam problem z 2 pozycja, w zasadzie jakbym miał załączona 1 z tym że teraz ani radio się nie włącza ani nic, oczywiście cały czas jest pod prądem. Wszystkie bezpieczniki wyglądają ok, na innym kluczyku to samo, na innym aku to samo :(. Jakieś sugestie? Szału idzie dostać 🤔
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Pierwsze co bym zrobił to zajrzał do kostki stacyjki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Sfits
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 19, 17:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: -

#3

Post autor: Sfits »

Myślałem o tym, ale niezbyt wiem jak się do tego dostać. Jutro spróbuję się za to zabrać i sprawdzę jeszcze przekaźniki, ponoć też tam się mogło coś zadziać.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Prosta sprawa, odkręcasz osłonę pod kierownicą i już ją widać.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Sfits
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 19, 17:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: -

#5

Post autor: Sfits »

Kostka jest w porządku, przekaźniki też wydają się ok :no:
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#6

Post autor: adi3d »

Może coś z komputerem?
Sfits
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 19, 17:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: -

#7

Post autor: Sfits »

Próbowałem się podpiąć ale program nie wykrywa zapłonu.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#8

Post autor: adi3d »

A nie zrobiłeś jakiegoś zwarcia jak podłączales /odłączałeś kable?
Sfits
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 19, 17:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: -

#9

Post autor: Sfits »

Właśnie podejrzewam, że mogła pójść jakaś zwara od prostownika. Słyszałem, że może być to wina kabla masowego łączącego silnik z karoserią. Jak mogę to sprawdzić? Nie mam jak zbytnio jej podnieść, multimetra też mi brak :/
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#10

Post autor: adi3d »

Ja zrobiłeś zwarcie to coś musiało się spalić skoro nie działa zapłon. Może warto było by komputer podmienić?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”