Problem z zapaleniem 316i 1.8
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 lis 17, 2:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Knurów
- VIN: JR54388
Problem z zapaleniem 316i 1.8
Witam. Jestem tu nowy wiec sorry jezeli cos nie tak. Mam problem z moim autem. Bmw e46 316i z silnikiem 1.8 116 ps z 2004r. Problem polega na tym ze nie zawsze pali. W lato zero problemu a teraz problem z zapaleniem. Auto kreci ale zero reakcji. Awaryjnie odpala z plaka. Czesto tez po kilkukrotnym zamknieciu drzwi kiedy nie chce odpalic i zamknieciu z klucza i kolejnym kreceniu pali bez problemu. Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Mechanicy u ktorych bylem niestety nie dali rady. Sprawdzali pompe itd ale problem ciagle istnieje. Prosze o pomoc.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7037
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
zacznij od podstawowych rzeczy
a moze to tylko slaby akumulator?
skoro byles u mechanikow, to sprawdzali bledy? cos jest i wraca?
kiedy nie chce odpalic sprawdz czy pompa pracuje, moze to przekaznik od pompy?
a moze to tylko slaby akumulator?
skoro byles u mechanikow, to sprawdzali bledy? cos jest i wraca?
kiedy nie chce odpalic sprawdz czy pompa pracuje, moze to przekaznik od pompy?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 lis 17, 2:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Knurów
- VIN: JR54388
Aku wymieniony.Błedów brak. Jak nie zapala kilka razy to czasem po zamknieciu i otworzeniu auta siedzac w srodku i po probie odpalenia pali bez zadnego problemu. Tak jakby problem z imobilizerem ale sam nie wiem. Przekaźniki z pompy wymienione.
- wuodek
- Bywalec forum
- Posty: 727
- Rejestracja: 7 mar 15, 3:29
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Bytom
Biały BMW Zabrze, Kodowanie BMW Śląsk w Kochłowicach.
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek 

Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/


Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 lis 17, 2:39
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Knurów
- VIN: JR54388
Powracam z tematem odpalania.
Jak do tej pory wymieniłem Czujnik połozenia wału, pompe paliwa, dla sprawdzenia załozyłem inny sterownik silnika I nadal problem.
Objawy ciągle takie same tzn. nie pali. Silnik kręci a nie dostaje paliwa - przynajmniej tak to wyglada. Sprawdzałem na listwie u gory na takim zaworku jak wentyl przy oponie - kiedy jest problem poprostu brak cisnienia paliwa.
Nie wiem co to może byc ale powoli zaczyna mnie juz to delikatnie mówiąc wkur...
Pojechałem z nim do mechanika którego polecacie ale powoli kończą mu się pomysły.
Ma ktos może jeszcze jakiś pomysł bądz elektryka którego możecie polecic do BMW w okolicy Knurowa bądz Gliwic czy Zabrza?
Prosze o pomoc.
Jak do tej pory wymieniłem Czujnik połozenia wału, pompe paliwa, dla sprawdzenia załozyłem inny sterownik silnika I nadal problem.
Objawy ciągle takie same tzn. nie pali. Silnik kręci a nie dostaje paliwa - przynajmniej tak to wyglada. Sprawdzałem na listwie u gory na takim zaworku jak wentyl przy oponie - kiedy jest problem poprostu brak cisnienia paliwa.
Nie wiem co to może byc ale powoli zaczyna mnie juz to delikatnie mówiąc wkur...
Pojechałem z nim do mechanika którego polecacie ale powoli kończą mu się pomysły.
Ma ktos może jeszcze jakiś pomysł bądz elektryka którego możecie polecic do BMW w okolicy Knurowa bądz Gliwic czy Zabrza?
Prosze o pomoc.
- kalee46
- Posty: 9
- Rejestracja: 2 lut 20, 8:47
- BMW: e46 M54
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Jarosław
Mam to samo u mnie problem występuje odkąd mam auto czyli około 10 lat.
Wygląda to tak że czasami jak próbuje odpalić auto to rozrusznik kręci ale tak jak by nie było paliwa wtedy wystarczało:
1. wyciągnąć kluczyk ze stacyjki
2. zamknąć centralny zamek z kluczyka
3. poczekać około 5 sekund
4. otworzyć centralny z kluczyka
5. włożyć kluczyk i odpala
Czasami trzeba sekwencje powtórzyć ale za drugim razem już zawsze łapało.
Tylko że od kilku dniu zrobiło się tak że muszę nawet 10 razy albo i więcej tą sekwencje powtórzyć zanim zapali jak już zapali to łapie za każdym razem.
Może koledze udało się go rozwiązać?
A jeżeli nie to może ktoś wie w czym może być problem?
Wygląda to tak że czasami jak próbuje odpalić auto to rozrusznik kręci ale tak jak by nie było paliwa wtedy wystarczało:
1. wyciągnąć kluczyk ze stacyjki
2. zamknąć centralny zamek z kluczyka
3. poczekać około 5 sekund
4. otworzyć centralny z kluczyka
5. włożyć kluczyk i odpala
Czasami trzeba sekwencje powtórzyć ale za drugim razem już zawsze łapało.
Tylko że od kilku dniu zrobiło się tak że muszę nawet 10 razy albo i więcej tą sekwencje powtórzyć zanim zapali jak już zapali to łapie za każdym razem.
Może koledze udało się go rozwiązać?
A jeżeli nie to może ktoś wie w czym może być problem?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Proponuję zamienić na próbę przekaźnik pompy paliwa z tym od klaksonu (są takie same).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 1 Odpowiedzi
- 1056 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szopan
-
- 0 Odpowiedzi
- 487 Odsłony
-
Ostatni post autor: Michał46
-
- 2 Odpowiedzi
- 438 Odsłony
-
Ostatni post autor: mikos2607
-
- 4 Odpowiedzi
- 1178 Odsłony
-
Ostatni post autor: dGrMaMba
-
- 6 Odpowiedzi
- 1367 Odsłony
-
Ostatni post autor: philipmayer2012