Problem z wężykiem od przepustnicy

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Gdzieś już czytałem o problemach po zaślepieniu egr, to moze jest dobre na jakiś czas. Wyczyść zaworek sterujący i przewody, a jak nic nieda to pomysł o wymianie egr-u i podłączeniu jak fabryka dała.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#12

Post autor: Młody90 »

ten egr jest w koncu pocos i ma czemus sluzyc , wiec zaslepianie to nie wiem czy jest dobry pomysł. Tym bardziej ze nie masz silnika pomodzonego na 200hp
Awatar użytkownika
Majster320d
Bywalec forum
Posty: 836
Rejestracja: 22 mar 15, 20:57
BMW: E60 525d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krk

#13

Post autor: Majster320d »

Ze swojego dowiadczenia powiem tak: Sam mam zaslepiony EGR a dokladnie niebiesko czarny wezyk od podcisnienia odlaczony i zaslepiony. Jezdze tak juz pol roku i jest ok. Gdy EGR dzialal tzn. Był podlaczony to mialem takie objawy,że w granicach 3 tys mialem lekkie jakby przymulenie i auto jechalo teraz tego objawu nie ma. Ten zawor ma tylko za zadanie chronic środowisko po przez w puszczenie do obiegu nie spalonej w pełni mieszanki o ile dobrze sie orientuje. Prawdopodobnie u ciebie jest uszkodzony i sie nie zamyka stąd objaw duszenia auta.
Było: E46 320d
Jest: E60 525d
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”