problem z układem chłodzenia M43 Pomocy

dawid111
Bywalec forum
Posty: 228
Rejestracja: 14 mar 16, 14:52
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Cieszków

#11

Post autor: dawid111 »

Być może przez korek szło lewe powietrze i cały czas się zapowietrzał ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#12

Post autor: WKRENTEK77 »

Z tego co pamiętam kiedyś mając stary termostat zrobiłem eksperymenta i się otworzył a przynajmniej zaczął ,teraz też mam kolejny po wymianie więc dziś znów zrobię eksperyment i sprawdzę .Ale bardzo możliwe że przez nieszczelny korek zapowietrzał się i stąd te problemy .
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#13

Post autor: kuboleoss »

No poki co jeździłem po mieście i ogolnie zrobiłem dzis z 50 km i nic nie wywala plynu i po odkreceniu nowego korka nie bulgocze nic
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#14

Post autor: kuboleoss »

No a teraz mam taki problem ze slychac jak sie plyn przelewa pod deska rozdzielcza. Ale tylko jak przygazuje tak do 3 tys obrotow. Probowalem odpowietrzyc ale na zimnym i nic nie lecialo powietrze tylko sam plyn. Ma ktos pomysl jakis Jak to ogarnac?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#15

Post autor: mariryb »

Wyglada na zapowietrzona nagrzewnice. Przy odpowietrzaniu ogrzewanie ustaw na 32st..
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#16

Post autor: kuboleoss »

No to tak zrobiłem i dalej lipa jest
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#17

Post autor: kuboleoss »

Ma ktos z was moze pojecie jakie rozmiary oringow sa w wezach ktore ida do chłodnicy? Przy zbiorniku wyrownawczym na tych wezach jest jeden maly i jeden duzy i waz do termostatu na dole ma jeden duzy oring. Potrzebuje wymiarów bo na miejscu takich nie dostane tylko cienkie a zeby zmierzyc musiałbym spuscic plyn. Na realoem sa chyba tylko kompletne weze
W ogole teraz probowalem odpowietrzyc i dolewalem plynu zacznie powietrze wylatywac odpowietrznikiem i zalalem prawie pod korek i zaczal plyn odpowietrznikiem leciec to zostawilem. Ulalo sie troche plynu ale teraz jak odkrece korek na odpalonym to poziom rośnie az sie zaczyna wylewać ze zbiorniczka a wcześniej tak nie było.
Mozna bylo odkrecic na goracym i stan byl caly czas i nic nie roslo.
Temperatura na teście 7 nie urosla wyzej niz 99 stopni
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#18

Post autor: kuboleoss »

Dzisiaj zrobiłem okolo 150 km z postojami... Poszedłem na zakupy i po powrocie odkrecilem korek od chlodnicy na zgaszonym silniku i plyn po odkreceniu zaczął wyplywac.
Temperatura podczas jazdy nie przekraczała 99 stopni.
Co tu moze byc nie tak?
Boje sie gdzies dalej pojechać
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#19

Post autor: WKRENTEK77 »

Nie rozumiem iem odkreciłeś korek na ciepłym silniku i dziwisz się że wywala płyn przecież to normalne temperatura też ok .
kuboleoss
Bywalec forum
Posty: 175
Rejestracja: 3 wrz 15, 17:44
BMW: E46 M43TU B19
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto:

#20

Post autor: kuboleoss »

Na odpalonyn silniku stan jest ok. Zreszta nie wydaje mi sie zeby na goracym nawet zgaszonym mial sie wylewac skoro miarka pokazuje "kalt-cold". Na zimnym patyk ma być na równo ze Zbiornikiem a na gorącym ma na max wystawac a nie sie wylewac plyn
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”