Problem z turbosprężarką!!!! Pomocy
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 14, 17:28
- BMW: E46 2.0 Diesel
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: WPR
- VIN: KE49657
Witam, jestem na forum od niedawna, mam BMW E46 z 99 roku 2.0 diesel, mam taki objaw że na 4 biegu powyżej 3 tyś obrotów samochód wchodzi mi w tryb awaryjny, to samo jest na 5. Gdy odpalę INPE i sprawdze błedy to mam błąd 101 Lader- Regelung pokazuje mi tam jeszcze w parametrach:
Motordrehzahl 3501.50 [1/min]
laderdruck 2484.22 [mbar]
Domyślam się że to turbina ale jest po regeneracji, do listopada ma gwarancje. Autko tak normalnie chodzi, przyspiesza i wogóle ale jak go rozpędze do ponad 120 km na czwórce to prędzej czy później wskoczy w tryb awaryjny.
Od razu z góry przepraszam jeżeli temat już był ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
Proszę o pomoc.
Motordrehzahl 3501.50 [1/min]
laderdruck 2484.22 [mbar]
Domyślam się że to turbina ale jest po regeneracji, do listopada ma gwarancje. Autko tak normalnie chodzi, przyspiesza i wogóle ale jak go rozpędze do ponad 120 km na czwórce to prędzej czy później wskoczy w tryb awaryjny.
Od razu z góry przepraszam jeżeli temat już był ale szukałem i nie mogłem znaleźć.
Proszę o pomoc.
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 14, 17:28
- BMW: E46 2.0 Diesel
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: WPR
- VIN: KE49657
to dlaczego autko wchodzi mi w tryb awaryjny, i tylko taki błąd mam, przyspiesza normalnie wszystko jest ok dopóki nie wcisne gazu w podłoge na 4 lub 5 biegu, jak wejdzie w tryb awaryjny musze odpuścic gaz na pare sekund i moge dalej jechac.
Można tą turbine regulować? np. na sztandze przy gruszce? może ona jest za bardzo w prace wyregulowana?
Ewentualnie czy są jakieś czujniki doładowania albo coś w tym stylu które mogłyby być uszkodzone i dlatego będzie taki błąd i tryb awaryjny?
Można tą turbine regulować? np. na sztandze przy gruszce? może ona jest za bardzo w prace wyregulowana?
Ewentualnie czy są jakieś czujniki doładowania albo coś w tym stylu które mogłyby być uszkodzone i dlatego będzie taki błąd i tryb awaryjny?
-
- Bywalec forum
- Posty: 169
- Rejestracja: 6 gru 10, 13:13
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Pruszków
Laptop w łapę z nagrywaniem pulpitu.
Live data i jazda testowa.
Później na spokojnie obczaj na filmie które parametry niedomagają.
Live data i jazda testowa.
Później na spokojnie obczaj na filmie które parametry niedomagają.
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Tryb awaryjny bo zapewne turbo przeładowuje.
Elektrozawór od turbo masz sprawny ? Możesz podmienić z tym od EGR
Przewody podciśnieniowe są całe, nie ma nieszczelnośći ?
Elektrozawór od turbo masz sprawny ? Możesz podmienić z tym od EGR
Przewody podciśnieniowe są całe, nie ma nieszczelnośći ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 871 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kumplus
-
- 12 Odpowiedzi
- 6818 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sagitek
-
- 5 Odpowiedzi
- 3413 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 9 Odpowiedzi
- 3523 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 5 Odpowiedzi
- 2329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 19 Odpowiedzi
- 5280 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuboleoss
-
- 0 Odpowiedzi
- 718 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rescusek
-
- 7 Odpowiedzi
- 2276 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Andzik13
-
- 1 Odpowiedzi
- 1086 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 8 Odpowiedzi
- 2900 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1