problem z silnikiem n46b18

mack10koro
Bywalec forum
Posty: 75
Rejestracja: 23 lut 10, 11:09
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zgorzelec

#41

Post autor: mack10koro »

Jeżeli masz jakiegoś fachmana to można się pokusić o zmianę softu sterownika ECU i Valvetronic na nowszy oczywiście za nie dużą kase.
artek 1811
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 12 sty 11, 20:04
BMW: 316i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#42

Post autor: artek 1811 »

witam ,już nie mam sił się grzebać z autem,w najbliższym czasie oddam go do warsztatu.myślę tu o Auto clasik Pana Adama z raszyna ,co koledzy myślicie
mack10koro
Bywalec forum
Posty: 75
Rejestracja: 23 lut 10, 11:09
BMW: 318i N42B20A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zgorzelec

#43

Post autor: mack10koro »

Obserwuję dużo tematów o silnika N42/N46 i opinię są całkiem dobre na temat fachowca i warsztatu, poza tym masz chyba niedaleko.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#44

Post autor: danielo6666 »

witaj kolego
ja miałem podobny problem i własnie naprawił mi go adam z raszyna
rok czasu różni mechanicy rozkładali ręce wydałem w h--- kasy
jeżeli na wolnych obrotach chodzi ci jak diesel to zapewne masz padniety któryś z zespołow regulacyjnych zaworów ssacych ub wydechowych
silnik powinien pracować cały czas cicho ( zadne klekotanie )
nie sluchaj głoupot którzy piszą ze ten typ tak ma
jedz do adama i mu wspomnij o tym co ci napisałem a wymieni ci to w ciągu 2-3 godzin i bedzie gitara
a jeden zespuł regulacyjny to koszt 1000zł a sa dwa
napisz jak sie uporasz z problemem
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#45

Post autor: danielo6666 »

zapomniałem dodać ze ja tez przerabiałem temat z cewkami , swiecami, przepływomierzem sondami i nic to nie dało
komp nie pokazywał zadnych błedów
nawet nie pokazał że jest uszkodzony owy zespół regulacyjny wałka ssącego
jedynye objawy to takie klekotanie jak diesel i czasem gasł
dlatego u ciebie tez to obstawiam bo te elementy dośc czesto sie psują z powodu złego doboru oleju
donvito77
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 12, 3:37
BMW: 316
Rok produkcji: 2000
Państwo: polska/irlandia
Województwo: wielkopolskie
Miasto: poznan

#46

Post autor: donvito77 »

u mnie bylo to samo zmienilem przeplywomierz i jak reka odjal!
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#47

Post autor: danielo6666 »

koledzy jak chcecie naprawić ten silnik to jeżdzcie do adama z Raszyna on chyba jedyny w okolicy warszawy patrafi go naprawić
ale musicie byc przygotowani że bedzie was to czasem drogo kosztować jak sie okaże że macie do wymiany zespoly regulacyjne wałków rozrzadu to sam ich kosz to 2tyś
do tego moze dojsc wiele innych rzeczy
ja raz zostawiłem u niego 5000zł łacznie z robota głowicy i rozrzadu
ale teraz silnik jak nowy
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”