Strona 1 z 1

Problem z Silnikem M52B28TU

: 8 lut 23, 15:47
autor: Szaman
Witam, przychodze z problemem i licze na to że ktoś bedzie w stanie mi dobrze doradzić. Problem dotyczy silnika M52B28TU rocznik 99. Silnik nie bierze oleju był w pełni sprawny i ostatnio zbiorniczek z płynem chłodzącym wybuchł. Przestraszyłem się od razu i zaprowadziłem do mechanika. Wymienilismy zbiorniczek i przewody lecz nic to nie dało i zbiorniczek wybuchł ponownie. Silnik został rozebrany całkowicie i okazało się, że poprzedni posiadacz musiał już cośgrzebać i całe ciśnienie w układzie tworzy 3 cm dosyć głeboka rysa w tuleji bloku silnika. Mechanik mówi że za wtłoczenie nowych tuleji nie daje gwarancji ile to pojezdzi i najlepiej zrobić swapa. W tym silniku jedynym problemem jest własnie ta rysa wszystko poza tym jest sprawne. I teraz mam do was pytanie. Czy kupywać nowy silnik w ciemno gdzie może być w nim jeszcze więcej problemów. Czy mogłbym wymienić sam blok wkładając od innego silnika mającego to samo oznaczenie M52B28TU. Bo koszt bedzie o wiele mniejszy niz zakup swapa i jego wykonanie, a miałbym pewny silnik w którym wiem co było robione i jak to wygląda. Więc co tu robić ?

Problem z Silnikem M52B28TU

: 9 lut 23, 6:38
autor: maniek21112
Sprawny blok, głowica do obróbki i składanie.

©2024 phpBB SEO by Inveo