problem z regeneracja

eldzej294
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 21, 15:04
BMW: e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Czechówka

#1

Post autor: eldzej294 »

Witam mam pewien problem z regeneracja zacisków w e46 a mianowicie robię swapa z przodu z 2.0 na 3.0 więc zaciski poszły w piach i do malowania ale do rzeczy kupiłem zestawy naprawcze z tłoczkami,gumkami itd problem zaczął się wtedy gdy zobaczyłem gumki uszczelniające nie wiem jak one się nazywają te co mają nie dopuścić piachu itd do wnętrza tłoczyska nie mam pojęcia jak one mają być kiedyś regenerowałem zaciski w swoim 2.0 i były kompletnie inne wkładało się jedną stroną do zacisku drugą na tłok i było po robocie tutaj nie ma tego wejścia do zacisku tylko jest tak jakby kołnierz na zacisku i wejście na tłok tylko ze nie mam pojęcia jak to założyć bo jakby nie włożyć to nijak się to kupy nie trzyma... pomoże ktoś?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Pokaż to na zdjęciu. Jeżeli chodzi o osłonę przeciwkurzową to najpierw wkłada się ją na zacisk a dopiero później tłoczek do środka.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
eldzej294
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 21, 15:04
BMW: e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Czechówka

#3

Post autor: eldzej294 »

Właśnie chodzi o osłonę przeciwkurzowa tylko problem jest s tym że tu ta osłona jest jakaś inna do zacisku 3.0 niż w 2.0 w sensie że w tamtych normalnie wciskałem lekko jeden róg tej osłony do zacisku i ona się tam trzymała drugi koniec do tłoczka i było wszystko okej a w tych od 3.0 nie ma tego rogu który mógłbym wsadzic lekko w zacisk wyślę zdjęcia rano jak tylko będę mógł 😊
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#4

Post autor: Palec11 »

Z tego co pamiętam to te gumki są nabijanie na zacisk dolna część musisz dobrze nabic(uważaj żeby gumek nie uszkodzić) A górną część wkładasz w rowek na tloczku
eldzej294
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 21, 15:04
BMW: e46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Czechówka

#5

Post autor: eldzej294 »

Właśnie o to mi chodzi czyli pewnie trzeba nabić na ten kołnierz a druga strona nałożyć na tłok tu będzie problem bo nabijam a to wypada haha :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”