Problem z Radiem i zmieniarka !!!

Pytania, porady, problemy dotyczące systemów audio, nawigacji satelitarnej i cb radia
Karol_E46
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 13, 14:08
BMW: BMW 320D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowa Dęba

#1

Post autor: Karol_E46 »

Witam to mój pierwzy post, a wiec moim problemem jest radio które nie odpala sie po przekreceniu na zapłon ani po uruchomieniu silnika ale to nie wszystko bo radio gra koło 15 minut i samo się wyłącza. a jak silnik pracuje radio chodzi wyłacze silnik i wyłoże kluczyk radio tez gra musze recznie wyłączać jak i włączać czy znajdzie mi ktoś sposób na to by można było to zrobić a może ktoś ma tak samo.

Drugie co zmieniarka nie chodzi jest podpieta bezpiecznik dobry płyty jak sa w kasetce to radio szuka jak znajdzie wyswietla sie na wyswietlaczu CD1-01 i nie ma dzwieku lecz sam cichutki szum zmieniarka jest podpieta do radia bo i ten mialem problem by go znajść bo ktoś go schowal bo montował zwykłe radio MP3 i nalutowal pełno kabli a ja właśnie chce wrócić do seryjnego wygladu radio normalnie odbiera fale FM czy kasety.

Prosze o pomoc i pozdrawim.
Myśle że mój pierwszy post jest wmiare dobrze opisany do zrozumienia. :) :) :)
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4011
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#2

Post autor: GUMMISS »

To Twój drugi post, pierwszy był SIEMA ;)
Do rzeczy. Masz źle podłączone zasilanie. Nie podłączyłeś plusa po stacyjce, lub jest, ale na jakiś inny pin. Radio jest zasilane ze złącza 30 i 15, 30 to stały plus z akumulatora i 15 to plus po stacyjce(mowa o standardzie pinów zasilania samochodów, nie o pinach w radio ;) ). Zadziało u Ciebie zabezpieczenie które maja niektóre radia, bez stacyjki grają 20 minut i się wyłącza żeby nie rozładować akku, dodam że mojego nie mogę włączyć bez stacyjko w ogóle. Sprawdź podłączenie przewodów i powinno wrócić do seryjnej normy :) Jeśli chodzi o problem ze zmieniarką to też bym obstawiał źle złączone przewody, lub uszkodzone. Zmieniarka wysyła cyfrowy sygnał, więc niema w gnieździe wyjścia LP( czyli analog sygnału lewego i prawego). Masz rozpiskę gniazd radia, po germańsku, ale idzie dojść co gdzie podłączyć ;) Do pinu 5 radia ma być plus zapłonu, a do pinu 9 plus z akumulatora.

Obrazek
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Karol_E46
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 13, 14:08
BMW: BMW 320D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowa Dęba

#3

Post autor: Karol_E46 »

Dzieki za info zapomnialem dodać że w orginalne kable byly wlutowywane kable od kostki od radia MP3 bo poprzednia wlasciciel zamiast kupić przejsciówke wolal robić na swój sposób i pewnie coś spartolił dzieki za info jeszcze raz jutro ruszam w dłubanine myśle że się ida to zrobic.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4011
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Dogrzeb się głębiej do wiązki głównej i po kolorach dojdziesz jaki gdzie ma być-mam nadzieję że zostawił coś kabli przy ORI wtyczce :) Nie mam czasu znaleźć opisów kolorów niestety, musisz sam poszukać :) Daj lajka i będziemy jak szwagry, to znaczy KWITA :good:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Car Audio, Nawigacja, CB Radio”