Problem z prądem w e46
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sty 21, 19:00
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Zamość
Witam forumowiczów.
Dzisiaj w moje e46 2003, 2. 0D 150KM wystąpiły następujące objawy: Podczas jazdy zapaliły się nagle zapaliły się dwie żółte kontrolki od DSC. Kilka sekund później kontrolka od ABS a następnie czerwona od poduszek. Następnie zgasły światła drogowe, za chwilę zgasł jeden ksenon a następnie drugi. Wtedy zapaliły się tylko światła drogowe ale bardzo słabo jakby z 30%mocy żarówek. Nie działały też kierunkowskazy ale nie wyświetlało żadnych błędów żarówek. Wszystko to działo się na odcinku 3km także do domu jeszcze dojechałem. Wysiadłem i usłyszałem że zaczęło rzucać silnikiem więc go zgasiłem. Jak się można domyślić już nie odpalił. Odrazu sprawdziłem czy nie urwał się pasek alternatora ale wszystko jest ok. Dodam że przy tej dyskotece na desce nie paliła się kontrolka od ładowania. Po 5 minutowym postoju światła i kontrolki znów wróciły do normy lecz akumulator jest rozładowany. Moje pytanie brzmi czy mogła uszkodzić się cela w akumulatorze czy raczej szukać przyczyny w alternatorze? Czy miał ktoś już taką przygodę? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dzisiaj w moje e46 2003, 2. 0D 150KM wystąpiły następujące objawy: Podczas jazdy zapaliły się nagle zapaliły się dwie żółte kontrolki od DSC. Kilka sekund później kontrolka od ABS a następnie czerwona od poduszek. Następnie zgasły światła drogowe, za chwilę zgasł jeden ksenon a następnie drugi. Wtedy zapaliły się tylko światła drogowe ale bardzo słabo jakby z 30%mocy żarówek. Nie działały też kierunkowskazy ale nie wyświetlało żadnych błędów żarówek. Wszystko to działo się na odcinku 3km także do domu jeszcze dojechałem. Wysiadłem i usłyszałem że zaczęło rzucać silnikiem więc go zgasiłem. Jak się można domyślić już nie odpalił. Odrazu sprawdziłem czy nie urwał się pasek alternatora ale wszystko jest ok. Dodam że przy tej dyskotece na desce nie paliła się kontrolka od ładowania. Po 5 minutowym postoju światła i kontrolki znów wróciły do normy lecz akumulator jest rozładowany. Moje pytanie brzmi czy mogła uszkodzić się cela w akumulatorze czy raczej szukać przyczyny w alternatorze? Czy miał ktoś już taką przygodę? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Sprawdź czy nie ma skoków napięcia (regulator), bo na to wygląda.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 14 Odpowiedzi
- 14348 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichałJ
-
- 5 Odpowiedzi
- 4993 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1495 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3175 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz1987
-
- 1 Odpowiedzi
- 814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 1695 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 0 Odpowiedzi
- 1072 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 2 Odpowiedzi
- 1059 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18