PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
witam kolegów
mam taki problem gdyż ucieka mi olej z pompy podciścienia vacum
zakupiłem oryginalne oringi i wziąłem sie za demontaż tej pompy i ukręciły mi się 2 śruby któremi jest przykrecona owa pompa do głowicy
trzeciej sruby nie ruszałem już gdyż bałem sie że ta też mi się ukreci
mam pytanie czy jak uda mi się odkecic 3 srubę to po załozeniu nowego oringu i uszczelnieniu dodatkowo silikonem do wysokich temperatur bedzię sie to trzymało ?
czy może użyć jakiegoś kleju aby tą pompe przykleić
nie mam mozliwosci wyciągnięcia silnika gdyz jestem poza granicami
co doradzanie koledzy
mam taki problem gdyż ucieka mi olej z pompy podciścienia vacum
zakupiłem oryginalne oringi i wziąłem sie za demontaż tej pompy i ukręciły mi się 2 śruby któremi jest przykrecona owa pompa do głowicy
trzeciej sruby nie ruszałem już gdyż bałem sie że ta też mi się ukreci
mam pytanie czy jak uda mi się odkecic 3 srubę to po załozeniu nowego oringu i uszczelnieniu dodatkowo silikonem do wysokich temperatur bedzię sie to trzymało ?
czy może użyć jakiegoś kleju aby tą pompe przykleić
nie mam mozliwosci wyciągnięcia silnika gdyz jestem poza granicami
co doradzanie koledzy
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
chodzi mi o te 3 srubki którymi jest przykręcona pompa vacum do glowicy
2 ukręciły sie
trzeciej juz nie dotykałem bo jakby i ta sie ukreciła to były problem bo nie miałbym jak jej przykrecić
a jestem poza granicami polski i nie mam mozliwosci wyciagniecia silnika i przegwintowania tych urwanych srub aby wkręcic nowe
dlatego na jakis czas myslałem aby przykleić ta pompę jakim dobrym klejem do metalu
co o tym myslisz?
2 ukręciły sie
trzeciej juz nie dotykałem bo jakby i ta sie ukreciła to były problem bo nie miałbym jak jej przykrecić
a jestem poza granicami polski i nie mam mozliwosci wyciagniecia silnika i przegwintowania tych urwanych srub aby wkręcic nowe
dlatego na jakis czas myslałem aby przykleić ta pompę jakim dobrym klejem do metalu
co o tym myslisz?
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
zdjęć nie mam, bo pompa jest jeszcze przykrecona na ostatniej śrubie boje się że i ta sie urwie i wtedy bede miał problem
czy na jakim pożadnym kleju do metalu bedzie sie ona trzymać i nie bedzie ciekła?
czy na jakim pożadnym kleju do metalu bedzie sie ona trzymać i nie bedzie ciekła?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Z tego co wiem to ona ma dolegać, wew. ma o-ring gumowy który ma bezpośrednio przylegać i uszczelniać.
Aż dziwne że ukręciłeś te śruby bo one nie są bardzo mocno przykręcone, tam jest mała siła N.
Aż dziwne że ukręciłeś te śruby bo one nie są bardzo mocno przykręcone, tam jest mała siła N.
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
Pewnie tam nasi byli wcześniej i pewnie mocno odkręcili bo im ciekło
Spróbuje odkręcić ostatnia śrubę tylko mam pytanie czy lepiej na nagrzanym silniku czy na całkiem zimnym?
Spróbuje odkręcić ostatnia śrubę tylko mam pytanie czy lepiej na nagrzanym silniku czy na całkiem zimnym?
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Musisz chyba tą ostatnią śrubę odkręcić...nawet jak ukręcisz to wtedy wszystkie trzeba będzie rozwiercać i gwintować na nowo. Nie ma opcji by dobrze to trzymało na 1 śrubie i jakimś kleju/silikonie itp.
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
czyli pewnie dlatego ukreciłem 2 sruby bo robiłem to na ciepłym silniku a trzeba bylo na zimnym
a czy ktos ma pomysl jak rozwiercić te urwane sruby bez wyjmowania silnika?
a czy ktos ma pomysl jak rozwiercić te urwane sruby bez wyjmowania silnika?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2232 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WAŚKA
-
- 1 Odpowiedzi
- 1853 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 4rutemisu
-
- 2 Odpowiedzi
- 3374 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piromanx
-
- 2 Odpowiedzi
- 3423 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 12 Odpowiedzi
- 13435 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1685 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba94
-
- 5 Odpowiedzi
- 2195 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 11 Odpowiedzi
- 16146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 5 Odpowiedzi
- 3539 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 185 Odpowiedzi
- 59330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chińczyk E46