PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20

danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#1

Post autor: danielo6666 »

witam kolegów

mam taki problem gdyż ucieka mi olej z pompy podciścienia vacum
zakupiłem oryginalne oringi i wziąłem sie za demontaż tej pompy i ukręciły mi się 2 śruby któremi jest przykrecona owa pompa do głowicy
trzeciej sruby nie ruszałem już gdyż bałem sie że ta też mi się ukreci
mam pytanie czy jak uda mi się odkecic 3 srubę to po załozeniu nowego oringu i uszczelnieniu dodatkowo silikonem do wysokich temperatur bedzię sie to trzymało ?
czy może użyć jakiegoś kleju aby tą pompe przykleić
nie mam mozliwosci wyciągnięcia silnika gdyz jestem poza granicami
co doradzanie koledzy :(
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Zrób zdjęcia i pokaż w czym dokładnie leży problem.

Najlepiej abyś odkręcił, albo rozwiercił śruby i nagwintował otwory na nowy.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#3

Post autor: danielo6666 »

chodzi mi o te 3 srubki którymi jest przykręcona pompa vacum do glowicy
2 ukręciły sie
trzeciej juz nie dotykałem bo jakby i ta sie ukreciła to były problem bo nie miałbym jak jej przykrecić
a jestem poza granicami polski i nie mam mozliwosci wyciagniecia silnika i przegwintowania tych urwanych srub aby wkręcic nowe
dlatego na jakis czas myslałem aby przykleić ta pompę jakim dobrym klejem do metalu
co o tym myslisz?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Pokaż zdjęcia uszkodzeń inaczej nic nie doradzę.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#5

Post autor: danielo6666 »

zdjęć nie mam, bo pompa jest jeszcze przykrecona na ostatniej śrubie boje się że i ta sie urwie i wtedy bede miał problem
czy na jakim pożadnym kleju do metalu bedzie sie ona trzymać i nie bedzie ciekła?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#6

Post autor: MARC »

Z tego co wiem to ona ma dolegać, wew. ma o-ring gumowy który ma bezpośrednio przylegać i uszczelniać.
Aż dziwne że ukręciłeś te śruby bo one nie są bardzo mocno przykręcone, tam jest mała siła N.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#7

Post autor: danielo6666 »

Pewnie tam nasi byli wcześniej i pewnie mocno odkręcili bo im ciekło
Spróbuje odkręcić ostatnia śrubę tylko mam pytanie czy lepiej na nagrzanym silniku czy na całkiem zimnym?
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#8

Post autor: Krzysiek669 »

Musisz chyba tą ostatnią śrubę odkręcić...nawet jak ukręcisz to wtedy wszystkie trzeba będzie rozwiercać i gwintować na nowo. Nie ma opcji by dobrze to trzymało na 1 śrubie i jakimś kleju/silikonie itp.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4025
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#9

Post autor: GUMMISS »

Na cieplnym silniku, metal miękkie i jest bardziej elestyczny.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#10

Post autor: danielo6666 »

czyli pewnie dlatego ukreciłem 2 sruby bo robiłem to na ciepłym silniku a trzeba bylo na zimnym
a czy ktos ma pomysl jak rozwiercić te urwane sruby bez wyjmowania silnika?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”