PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Kup sobie dobre wiertła i głowicę kątową do wiertarki, rozbierz obudowę filtra przeciwpyłkowego oraz plastikową ścianę grodziową i wierć, ważne abyś rozwiercił śrubę a nie blok silnika. Blok silnika jest z alu a śruba to mieszanka stali, więc jest twardsza i wiertło potrafi zejść a jak zejdzie to kicha bo wiercisz w bloku a nie w śrubie. Proponuję zapunktować i zaczynać od małego wiertła i rozwiercać do co raz większego aż skończysz na odpowiednim, o ile pamiętam to tam są śruby M6 czyli powinieneś rozwiercić na 4,8 czy 5mm (nie pamiętam) i potem gwintować. Powinieneś mieć 3 gwintowniki, wstępny pośredni i wykańczający i tej kolejności gwintujesz.
Powodzenia
Powodzenia
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WAŚKA
-
- 1 Odpowiedzi
- 1813 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 4rutemisu
-
- 2 Odpowiedzi
- 3329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piromanx
-
- 2 Odpowiedzi
- 3330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 12 Odpowiedzi
- 13220 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1667 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba94
-
- 5 Odpowiedzi
- 2173 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 11 Odpowiedzi
- 16023 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 5 Odpowiedzi
- 3468 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 185 Odpowiedzi
- 59012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chińczyk E46