PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20

rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#11

Post autor: rysiektr »

Kup sobie dobre wiertła i głowicę kątową do wiertarki, rozbierz obudowę filtra przeciwpyłkowego oraz plastikową ścianę grodziową i wierć, ważne abyś rozwiercił śrubę a nie blok silnika. Blok silnika jest z alu a śruba to mieszanka stali, więc jest twardsza i wiertło potrafi zejść a jak zejdzie to kicha bo wiercisz w bloku a nie w śrubie. Proponuję zapunktować i zaczynać od małego wiertła i rozwiercać do co raz większego aż skończysz na odpowiednim, o ile pamiętam to tam są śruby M6 czyli powinieneś rozwiercić na 4,8 czy 5mm (nie pamiętam) i potem gwintować. Powinieneś mieć 3 gwintowniki, wstępny pośredni i wykańczający i tej kolejności gwintujesz.
Powodzenia :-)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”