Dokładnie, im bardziej ciepło i sucho tym układ mniej zawodzi. Wilgotność i niższe temperatury mają na to negatywny wpływ.Miłosz pisze:Dodam jeszcze że przy dodatnich temperaturach zdarzało się że zaskoczy. Latem przy +30 potrafiło przez jakiś czas cały czas działać.
problem z otwieraniem zpilota
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 sty 16, 16:47
- BMW: e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rybnik
Ja też miałem taki problem z centralnym. Winny temu był moduł komfortu, rozebrałem go otworzyłem przekaźniki odpowiedzialne za centralny zamek, wyczyściłem styki i wszystko wróciło do normy . Gdzieś na necie znalazłem instrukcje do tego zabiegu,trzeba uważać podczas rozcinania obudowy przekaźników, mi obiechał nożyk i przeciąłem dwie ścieżki na płytce!!! i musiałem lutować (tzn.nie ja tylko znajomy z serwisu telefonów) ja nie dałem rady, także uważaj.
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
jeszcze odświeże temat zanim rusze to, ewidentnie jest padniety gm, bo reakcja na kluczyk w zamku drzwi co raz to inna. takie pytanie mi się nasunęło, gadają ludzie żeby nie wymieniać modułu tylko przekaźniki bo kupując drugi niewiadomo co sie kupi- ile taka zabawa kosztuje, i czy to robota dla fachowca czy w domu to opanuje? No i jaka pewność że to właśnie przekaźniki szwankuja?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Z wymiana na uzywke nigdy nie wiadomo. Być Może to przez gm auto było pocięte. Trafiło się nie zamknięte na ulicy to grzechem było nie wziąść i rozebrać na części
Tak na poważnie to z wymiana przekaznikow niema większego problemu. Bierzesz lutownice, odsysacz, miernik i do działa. Tylko ciężko dorwać oryginalne przekaźniki. Są to podwójne bistabilne. Ja sobie poradzilem wsadzajac najmniejsze jakie były na allegro i dałem po dwie sztuki za każdy ori. Wymiana do zrobienia domowymi sposobami
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Tak na poważnie to z wymiana przekaznikow niema większego problemu. Bierzesz lutownice, odsysacz, miernik i do działa. Tylko ciężko dorwać oryginalne przekaźniki. Są to podwójne bistabilne. Ja sobie poradzilem wsadzajac najmniejsze jakie były na allegro i dałem po dwie sztuki za każdy ori. Wymiana do zrobienia domowymi sposobami
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Sam jestem na tym etapie.. Jeśli przekaźniki to powinno widać jak zdejmiesz te plastikową kopułkę. Albo zaśniedziałe albo przypalone zwoje, lub połączenie zwojów. Niektórzy samo to robią w warunkach domowych, są też DIY-e, ale ja czekam i myślę i myślę... czy czuje się na siłach to sam ogarniać
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Rozciąć to nie problem , ale polecam zmieniać co chwilkę noże , bo inaczej to można się zamordować. A styki to czyściłem wykałaczką i papierem ściernym
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 sty 16, 16:47
- BMW: e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: rybnik
Ja zrobiłem zabieg czyszczenia styków (wybrałem najtańsze rozwiązanie) jakieś dwa miechy temu i na razie hula bez zarzutu
a przypadkiem znalazłem na allegro identyczny moduł, także kupiłem i mam w zapasie (koszt70 zł)
a przypadkiem znalazłem na allegro identyczny moduł, także kupiłem i mam w zapasie (koszt70 zł)
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
odgrzewam kotleta, próbowałem 3 różne moduły u siebie w samochodzie i do żadnego nie mogę zakodować kluczy. Każdy z modułów przeleciany pustym MAN. Klucze po próbie kodowania zaczynaja wolno mrygać diodą, potem cisza. Próbowałem obie kombinacje przycisków otwierania i zamykania, różne czasy trzymania kluczyka w stacyjce na pierwszej pozycji- bez skutku. Piloty są sprawne bo do dnia wyłączenia wszystkie 3 śmigały( jeżdze z nimi naprzemian). Przycisk na środkowej konsoli działa jak trzeba na każdym z tych 3 modułów.
Ktoś ma jakiś pomysł? Jakaś antena może? Co odbiera sygnał z pilota? Widziałem historie że moduł ożywał przy lepszej pogodzie, natomiast u mnie od awarii już nie ruszył, wczesniej też nigdy nie było problemów.
Ktoś ma jakiś pomysł? Jakaś antena może? Co odbiera sygnał z pilota? Widziałem historie że moduł ożywał przy lepszej pogodzie, natomiast u mnie od awarii już nie ruszył, wczesniej też nigdy nie było problemów.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 31 Odpowiedzi
- 4848 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawidd
-
- 3 Odpowiedzi
- 1241 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 8 Odpowiedzi
- 2070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: odyniec
-
- 0 Odpowiedzi
- 130 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: czesaw1232
-
- 5 Odpowiedzi
- 2072 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 946 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 5 Odpowiedzi
- 4991 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1579 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 0 Odpowiedzi
- 1069 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 20 Odpowiedzi
- 8147 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: alb3rt