problem z otwieraniem zpilota

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#21

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Miłosz pisze:Dodam jeszcze że przy dodatnich temperaturach zdarzało się że zaskoczy. Latem przy +30 potrafiło przez jakiś czas cały czas działać.
Dokładnie, im bardziej ciepło i sucho tym układ mniej zawodzi. Wilgotność i niższe temperatury mają na to negatywny wpływ.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
marcin taxi
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 6 sty 16, 16:47
BMW: e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rybnik

#22

Post autor: marcin taxi »

Ja też miałem taki problem z centralnym. Winny temu był moduł komfortu, rozebrałem go otworzyłem przekaźniki odpowiedzialne za centralny zamek, wyczyściłem styki i wszystko wróciło do normy :D . Gdzieś na necie znalazłem instrukcje do tego zabiegu,trzeba uważać podczas rozcinania obudowy przekaźników, mi obiechał nożyk i przeciąłem dwie ścieżki na płytce!!! i musiałem lutować :( (tzn.nie ja tylko znajomy z serwisu telefonów) ja nie dałem rady, także uważaj.
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#23

Post autor: konrados94 »

jeszcze odświeże temat zanim rusze to, ewidentnie jest padniety gm, bo reakcja na kluczyk w zamku drzwi co raz to inna. takie pytanie mi się nasunęło, gadają ludzie żeby nie wymieniać modułu tylko przekaźniki bo kupując drugi niewiadomo co sie kupi- ile taka zabawa kosztuje, i czy to robota dla fachowca czy w domu to opanuje? No i jaka pewność że to właśnie przekaźniki szwankuja?
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#24

Post autor: GUMMISS »

Z wymiana na uzywke nigdy nie wiadomo. Być Może to przez gm auto było pocięte. Trafiło się nie zamknięte na ulicy to grzechem było nie wziąść i rozebrać na części ;)

Tak na poważnie to z wymiana przekaznikow niema większego problemu. Bierzesz lutownice, odsysacz, miernik i do działa. Tylko ciężko dorwać oryginalne przekaźniki. Są to podwójne bistabilne. Ja sobie poradzilem wsadzajac najmniejsze jakie były na allegro i dałem po dwie sztuki za każdy ori. Wymiana do zrobienia domowymi sposobami :good:

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#25

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Sam jestem na tym etapie.. Jeśli przekaźniki to powinno widać jak zdejmiesz te plastikową kopułkę. Albo zaśniedziałe albo przypalone zwoje, lub połączenie zwojów. Niektórzy samo to robią w warunkach domowych, są też DIY-e, ale ja czekam i myślę i myślę... czy czuje się na siłach to sam ogarniać :roll:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#26

Post autor: Miłosz »

Rozciąć to nie problem , ale polecam zmieniać co chwilkę noże , bo inaczej to można się zamordować. A styki to czyściłem wykałaczką i papierem ściernym
Mój --- > lexus is 220d
marcin taxi
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 6 sty 16, 16:47
BMW: e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: rybnik

#27

Post autor: marcin taxi »

Ja zrobiłem zabieg czyszczenia styków (wybrałem najtańsze rozwiązanie) jakieś dwa miechy temu i na razie hula bez zarzutu :)
a przypadkiem znalazłem na allegro identyczny moduł, także kupiłem i mam w zapasie (koszt70 zł)
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#28

Post autor: konrados94 »

odgrzewam kotleta, próbowałem 3 różne moduły u siebie w samochodzie i do żadnego nie mogę zakodować kluczy. Każdy z modułów przeleciany pustym MAN. Klucze po próbie kodowania zaczynaja wolno mrygać diodą, potem cisza. Próbowałem obie kombinacje przycisków otwierania i zamykania, różne czasy trzymania kluczyka w stacyjce na pierwszej pozycji- bez skutku. Piloty są sprawne bo do dnia wyłączenia wszystkie 3 śmigały( jeżdze z nimi naprzemian). Przycisk na środkowej konsoli działa jak trzeba na każdym z tych 3 modułów.

Ktoś ma jakiś pomysł? Jakaś antena może? Co odbiera sygnał z pilota? Widziałem historie że moduł ożywał przy lepszej pogodzie, natomiast u mnie od awarii już nie ruszył, wczesniej też nigdy nie było problemów.
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”