Problem z oponami 255/35

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
rafalski
Bywalec forum
Posty: 155
Rejestracja: 23 wrz 10, 14:13
BMW: 330cd , m-pakiet. 259km 516nm
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: bialystok

#1

Post autor: rafalski »

Witam mam problem.
Kupilem ostatnio felgi 18 oraz oponki , tylnie felgi 8,5 J na nie zalozylem opony 255/35 continental 3 rok 2009 , bierznik okolo 5mm i mam mega duzy problem , nic nie kleja asfaltu , na 1 ,2 i 3 biegu nawet czuc ze sie SLIZGAJA , nie piszcza tylko slychac ze sie slizgaja , DODAM TYLKO ZE NA SUCHYM ASFALCIE co mam zrobic ? do tej pory od zimy jezdzilem na swoich zimowkach 225/45 felgi 17' i duzo a to duzo lepiej lepily asfalt , piszczaly i czuc bylo ze auto sie odpycha. Myslalem ze na oponach 255/35 i do tego conti to bedzie super trakcja przy mocy okolo 280km i 570nm.
Czego to moze byc wina ? Pojechac geometrie i zbieznosc ustawic jakos pod te kola czy jak ?
Dodam tylko ze teraz wracajac do domu posmigalem specjalnie kilka razy ze swiatel to mam wrazenie jakby tylko od strony kierowcy tak sie slizgalo, opony rozgrzaly sie mocno i nic. Probowalem tez z spuszczeniem cisnienia z opon na 2.2 bara , nic nie pomoglo.
Kazde autko ruszy szybciej odemnie ze swiatel.

Pomozcie jakos.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#2

Post autor: GUMMISS »

Ja bym dodał ciśnienia.... 255 to szeroka opona i może jedziesz na samych rantach.... Takie moje skromne zdanie. Miałem runflaty i bez powietrza się jeździło normalnie, tzn że się nie uginała i można było jechać ;) . Tyle że auto na samych rantach jest słabo przyklejone do drogi i łatwiej się ślizgało...
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
rafalski
Bywalec forum
Posty: 155
Rejestracja: 23 wrz 10, 14:13
BMW: 330cd , m-pakiet. 259km 516nm
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: bialystok

#3

Post autor: rafalski »

GUMMISS pisze:Ja bym dodał ciśnienia.... 255 to szeroka opona i może jedziesz na samych rantach.... Takie moje skromne zdanie. Miałem runflaty i bez powietrza się jeździło normalnie, tzn że się nie uginała i można było jechać ;) . Tyle że auto na samych rantach jest słabo przyklejone do drogi i łatwiej się ślizgało...
Przy 2.2 powinno lepic asfalt , normalnie smigam na 2.5 , nie wiem w czym problem tym bardziej ze continental to porzadna opona. nie wiem w czym jest problem.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

No jeśli nie pomaga odjęcie to dodaj. Zrób 2.8, zawsze można spuścić jak nie pomoże....
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”