Problem z ogrzewaniem

Neor12
Posty: 9
Rejestracja: 20 kwie 19, 16:43
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#1

Post autor: Neor12 »

Witam mam problem z ogrzewaniem w mojej e46 2.0i r6 150km sedan. Termostat dobry trzyma 99,98stopni
Na postoju na wolnych obrotach leci letnie powietrze na wyższych obrotach ok 3tys zaczyna lecieć gorące powietrze.
Dodam że od strony pasażera leci ciągle zimne powietrze.
Zielone ciepłe powietrze, niebieskie zimne.
Uklad prawdopodobnie dobrze odpowietrzony.
Macie jakieś pomysły?
Dzięki i podrawiam😉
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Prawdopodobnie nie jest dobrze odpowietrzony.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#3

Post autor: Grzechu »

Dobrze mówi, zacznij od odpowietrzenia. 10 minut roboty, ale trzeba to zrobić książkowo
Neor12
Posty: 9
Rejestracja: 20 kwie 19, 16:43
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#4

Post autor: Neor12 »

Grzechu pisze: 28 sty 20, 9:15 Dobrze mówi, zacznij od odpowietrzenia. 10 minut roboty, ale trzeba to zrobić książkowo
książkowo czyli jak? Masz jakąś instrukcje? 😄
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#5

Post autor: Grzechu »

Neor12 pisze: 6 lut 20, 0:01 książkowo czyli jak? Masz jakąś instrukcje?
ja zawsze robie to w ten sposób:

-unosze na podjezdzie/podnośniku przód auta od strony kierowcy (konieczne!)
-rozbieram obudowe filtra wraz z dolotem powietrza (nad chłodnicą) 2 minuty roboty
-odkręcam korek wlewu, popuszczam odpowietrznik znajdujący się po prawej stronie wlewu
-dolewam płynu ile wejdzie i zaczynam dmuchać powietrze ustami przez korek wlewu, tym samym wypychając zbędne powietrze z układu
-kiedy z odpowietrznika zacznie lecieć SAM płyn, zakręcam go, odpalam auto, ogrzewanie na full, nawiew na minumum
-termostat odbija, gasze auto, poziomuje je i dolewam do prawidłowego stanu.
-na drugi dzień, sprawdzam stan płynu i heja
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Klimatyzacja”