Problem z odpaleniem na ciepłym / zimnym 320d 150 km ,2002r
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 4 lut 19, 13:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Końskie
Witam serdecznie , mam pewien problem z odpaleniem auta. Po powrocie z trasy , o 10 auto przestało odpalać. Zapłon jest , ale wraz z nim cisza , nie słychać nic przy tym) kręci rozrusznik ale nie odpala.
Po kilku próbach zapłonu , auto pali. Dotyczy to ciepłego jak i zimnego silnika.
Pojechałem dziś na diagnostykę , wykryte zostały
1. Moduł grzejnika świeży żarowej.
2.ogrzewanie pomocnicze
3.cylinder świecą zarowa 1,2,3
4 ogrzewanie pomocnicze
5. Sterowanie ciśnieniem common rail pr
Dodam ze wymieniane były 2 msc. temu wszystkie świece , oraz moduł sterowania świecami, i filt paliwa
Co jest myślicie powodem tego ? Plis
https://e46forum.pl/images/upload/de7ad028507f8bfb00ff07323f797047.jpeg
Błędy zostały usunięte wszystkie, ponieważ nie wiem czy „specjaliści „ usunęli je po wymianie części.
Dziś rano niestety nie odpalił za 1 razem. Przy zapłonie cisza. Przy drugim przekręceniu było słychać od dołu takie „ iskrzenie „ jakiś dźwięk którego nie umiem naśladować , i odpaliła.
HELP !
Po kilku próbach zapłonu , auto pali. Dotyczy to ciepłego jak i zimnego silnika.
Pojechałem dziś na diagnostykę , wykryte zostały
1. Moduł grzejnika świeży żarowej.
2.ogrzewanie pomocnicze
3.cylinder świecą zarowa 1,2,3
4 ogrzewanie pomocnicze
5. Sterowanie ciśnieniem common rail pr
Dodam ze wymieniane były 2 msc. temu wszystkie świece , oraz moduł sterowania świecami, i filt paliwa
Co jest myślicie powodem tego ? Plis
https://e46forum.pl/images/upload/de7ad028507f8bfb00ff07323f797047.jpeg
Błędy zostały usunięte wszystkie, ponieważ nie wiem czy „specjaliści „ usunęli je po wymianie części.
Dziś rano niestety nie odpalił za 1 razem. Przy zapłonie cisza. Przy drugim przekręceniu było słychać od dołu takie „ iskrzenie „ jakiś dźwięk którego nie umiem naśladować , i odpaliła.
HELP !
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przyczyna problemu:
4B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w konfiguracji common rail przy uruchomieniu silnika
To dopisałeś w ostatnim zdaniu świadczy o tym, że umiera pompa progowa, polecam pierburg (ti automotive).
4B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w konfiguracji common rail przy uruchomieniu silnika
To dopisałeś w ostatnim zdaniu świadczy o tym, że umiera pompa progowa, polecam pierburg (ti automotive).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1669 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3242 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DABEK-D2
-
- 1 Odpowiedzi
- 949 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1170 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1139 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 14 Odpowiedzi
- 4957 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 13 Odpowiedzi
- 33101 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: EmilE4620d150km
-
- 1 Odpowiedzi
- 287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 524 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1390 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS