Problem z odpaleniem bmw e46 320d 136 km

DABEK-D2
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 16 kwie 11, 14:18
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn

#1

Post autor: DABEK-D2 »

witam! mam problem z opaleniem jak jest zimny długo kreci ale odpala przy czym rzuca silnikiem tak jak by odpalała nie na wszystkie gary i tak coraz gorzej się działo aż do dzisiaj kiedy już nie mogłem odpalić auta aż w końcu prysnąłem plakiem w filtr powietrza i zapaliła i tak jak prysne ponownie to zapala i jedzie bez problemu... .Świece były wymieniane około 3 miesięcy temu jak i filtry.Gdzieś wyczytałem ze podobny problem pojawił się przez spalony bezpiecznik F104 ?Proszę o pomoc?
ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#2

Post autor: ryba »

świece przy tej temp. nie maja nic do tego. Podłącz pod kompa jak masz możliwość bo przyczyn może być wiele.
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#3

Post autor: Frost »

Zapewne zapowietrza Ci się układ paliwowy. Zobacz przewody za kubkiem z filtrem paliwa.
DABEK-D2
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 16 kwie 11, 14:18
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn

#4

Post autor: DABEK-D2 »

A gdyby był przepalony ten bezpiecznik to auto odpalało by na plaka?
Czyli w takiej sytuacji, wina leży prawdopodobnie po stronie układu paliwowego?
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#5

Post autor: Frost »

F104 to chyba bezpiecznik pompy paliwowej w baku.
DABEK-D2
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 16 kwie 11, 14:18
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn

#6

Post autor: DABEK-D2 »

Przyczyna awarii była nieszczęsna pompa.Po naprawie wszystko wróciło do normy a bunia nawet jak by lepiej szła :)
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#7

Post autor: Frost »

Która pompa? VP44 czy z baku? Tak jak pisałem, zapewne zapowietrzał Ci się układ paliwowy przez co auto nie mogło zapalić.
DABEK-D2
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 16 kwie 11, 14:18
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn

#8

Post autor: DABEK-D2 »

No niestety to vp44 a dokładnie jak pamiętam jakiś moduł sterujący dawkom paliwa przy rozruchu(jakoś tak dokładnie nie pamiętam?)Ale obstawiałem coś innego bo objawy pojawiały się bardzo powoli...Jak wymieniłem świece to auto paliło lepiej ale potem problem z odpalaniem dalej się pojawiał i tak coraz gorzej... Ale miałem tez problem z tym ze auto nie brało od samego dołu,była taka duza dziura przy depnięciu od dołu a teraz już nie mam tego problemu a wiec to tez był objaw kończącej się pompy.Auto jeździ duuuzo lepiej!
Awatar użytkownika
mattzak
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 9 paź 13, 11:28
BMW: e46 318i M43B19
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: PL

#9

Post autor: mattzak »

DABEK-D2 pisze:No niestety to vp44 a dokładnie jak pamiętam jakiś moduł sterujący dawkom paliwa przy rozruchu(jakoś tak dokładnie nie pamiętam?)Ale obstawiałem coś innego bo objawy pojawiały się bardzo powoli...Jak wymieniłem świece to auto paliło lepiej ale potem problem z odpalaniem dalej się pojawiał i tak coraz gorzej... Ale miałem tez problem z tym ze auto nie brało od samego dołu,była taka duza dziura przy depnięciu od dołu a teraz już nie mam tego problemu a wiec to tez był objaw kończącej się pompy.Auto jeździ duuuzo lepiej!
Ile za naprawe modułu ?
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#10

Post autor: Frost »

Chodzi Ci o sterownik? Jeżeli tak, to sterownik pali się przeważnie przez zacierający się tłoczek. Naprawa samego sterownika jest krótkoterminowa.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”