Problem z odkręceniem półosi
- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Płeć:
Witam!
Od 2 dni walczę z odkręceniem lewej półosi.
Po ciężkich walkach i pryskaniach WD-40 wyszła tylko jedna śruba.Nasadka tak jakby "zsuwa" się z każdej śruby.
Niektóre już się trochę wyrobiły ;/
Macie jakieś sprawdzone metody na walkę z tymi śrubami?
Poniżej daję zdjęcia
Z góry dziękuje za pomoc !
Pozdrawiam!
Od 2 dni walczę z odkręceniem lewej półosi.
Po ciężkich walkach i pryskaniach WD-40 wyszła tylko jedna śruba.Nasadka tak jakby "zsuwa" się z każdej śruby.
Niektóre już się trochę wyrobiły ;/
Macie jakieś sprawdzone metody na walkę z tymi śrubami?
Poniżej daję zdjęcia
Z góry dziękuje za pomoc !
Pozdrawiam!
- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Płeć:
Robię to pierwszy raz i nie wiedziałem, że są tam specjalne nakładki potrzebne, więc na początku to była po prostu zwykła nakładka 10.
Dzisiaj dostałem od znajomego e-torx 14 i 12.14 poszła własnie ta jedna śruba a na reszcie tak jakby "przeskakiwała".12 jest za mała.
Dzisiaj dostałem od znajomego e-torx 14 i 12.14 poszła własnie ta jedna śruba a na reszcie tak jakby "przeskakiwała".12 jest za mała.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak się dzieje, ponieważ je obrobiłeś, musisz nabić nasadkę i wtedy pójdzie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
do polosi E12 , E14 jest za duza ale tez odkreci lzej dokrecone tylko, ze jest ryzyko obrobienia co wlasnie zrobiles.
Mozesz nabic jakas mniejsza nasadke (skoro pasowalo 10 to nabij 9mm), ale najlepiej 12-katna
Mozesz nabic jakas mniejsza nasadke (skoro pasowalo 10 to nabij 9mm), ale najlepiej 12-katna
- FreeKO
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
- BMW: E46 325ti
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Płeć:
maniek21112 pisze: ↑13 maja 20, 22:36 Tak się dzieje, ponieważ je obrobiłeś, musisz nabić nasadkę i wtedy pójdzie.
A nabicie E12 też może być? Czy lepiej tą "zwykłą" 12-kątną?
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 23 wrz 19, 20:28
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
Dobra technika przy odkręcaniu takich śrub to przejechanie ich szczotką drucianą a potem jakiś odrdzewiacz. Jutro muszę zdjąć oba tylne wahacze celem wymiany tulei podprogowych i też będę walczył z półosią, Choć chyba będę miał łatwiej to tylko będę ruszał nakrętkę przy piaście.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Do progowych nie trzeba sciagac wahaczy.PiotrWłocławek pisze: ↑14 maja 20, 8:24 Dobra technika przy odkręcaniu takich śrub to przejechanie ich szczotką drucianą a potem jakiś odrdzewiacz. Jutro muszę zdjąć oba tylne wahacze celem wymiany tulei podprogowych i też będę walczył z półosią, Choć chyba będę miał łatwiej to tylko będę ruszał nakrętkę przy piaście.
pozdrawiam
Odkrecasz wahacz od progu, mozesz odkrecic srube amortyzaotra zeby troszke nizej zeszlo i masz dojscie do tulei.
Nie licz na prase bo na kilkadziesiat/set tych tulei moze jeden komplet wyszedl sciagaczem. Obudowa tulei jest aluminiowa, koroduje i "zespawuje" sie z wahaczem.
Ja rozwiercam gume, wyciagam srodek i dopiero zewnetrzna czesc tulei wylupuje po kawalku mlotkiem i przecinakiem.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 3836 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: haxigi
-
- 1 Odpowiedzi
- 946 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1484 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damiangxxx
-
- 5 Odpowiedzi
- 7018 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 5 Odpowiedzi
- 4987 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1805 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 1260 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 7 Odpowiedzi
- 2833 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil90